Jos, je spreekt jezelf nu een beetje tegen.
Je wilde een F5B meeting.
Je zegt bovenin dat iedereen moet mogen vliegen, ook al is de kist groter dan 2 meter.
Dan zeg je "Verder denk ik dat F5D piloten welkom moeten zijn om te komen kijken en helpen maar dat we toch de nadruk moeten leggen op het vliegen van Hotliners/F5B en het daar dus bij houden."
Dus.....
Er moet dus een richtlijn zijn voor deelname.
Als ik met mijn 3 meter kist op 6S lipo wil vliegen dan is dat geen F5B en ook geen hotliner.
Het moet een hotliner meeting zijn, een hotliner zijn span is maximaal zo'n 2 meter.
Mocht ie 210 zijn dan is dat ook geen probleem.
En 6S lipo is ook het maximum in F5B, dus ook bij deze meeting.
Als je met 27 cellen NiMh of Nicad wil vliegen, ga je gang, dat was ook de limiet in F5B.
Voor alle andere soorten electrokisten hebben we in augustus een open dag, daar zal F3A, F5D en ook Speedcup spul vliegen.
Deze meeting is puur voor F5B achtig spul, hotliners.
Kijkers zijn altijd welkom bij ons op de club.
Een aanmeldingformulier is nodig, we moeten weten hoeveel man/vrouw er komen, wat voor soort kist ze vliegen etc.
Dit is om alles een beetje soepel te kunnen regelen en ook te kijken hoe we de tijden in gaan delen.
Het is niet zo dat als je het aanmeldingsformulier invult en je komt niet dat we je even op komen halen thuis...
Zo zijn we niet ;-)
We zetten rakken uit, voor degenen die het aandurven houden we een wedstrijdje, aangepast aan het soort kisten dat er komt (vandaar ook het aanmeldingformulier.
Iedereen die vliegt of komt kijken mag ook helpen..
GJ