De airbrush is inderdaad een ''evolution two in one'', gekocht bij airbrush services almere, compleet met demonstratie erbij. Erg leuke winkel.
@ Matthijs, nee de tentamens zijn achter de rug, dus ik heb tot maandag helemaal niks meer voor school
. Dus tijd gehad om de droptank in elkaar te zetten, netjes uitgesneden en aan de voorkant verzwaard met twee ringetjes die met elkaar acht gram wegen. Niet veel maar zeven gram werd aanbevolen dus dat maar gedaan. Nadat ze aan elkaar gelijmt waren was de voorkant en achterkant open dus dat maar dicht gemaakt met glasmat en epoxy. Hij hangt nu lekker te drogen:

Morgen even schuren en een laagje grondverf er overheen, dan kan gelijk het vliegtuig weer bijgewerkt worden. We hadden namelijk geen afplaktape gebruikt dus moest er geschuurd worden. Dat ging op een plekje iets te fanatiek dus daar komt weer wat grondverf. Verder staat hij klaar om de onderkant te spuiten dus ik hoop dat vaders donderdag nog wat tijd over heeft :wink:
@ Matthijs, nee de tentamens zijn achter de rug, dus ik heb tot maandag helemaal niks meer voor school

Morgen even schuren en een laagje grondverf er overheen, dan kan gelijk het vliegtuig weer bijgewerkt worden. We hadden namelijk geen afplaktape gebruikt dus moest er geschuurd worden. Dat ging op een plekje iets te fanatiek dus daar komt weer wat grondverf. Verder staat hij klaar om de onderkant te spuiten dus ik hoop dat vaders donderdag nog wat tijd over heeft :wink: