Zondag weer bij MVSB gevlogen.
Ik merk dat ik daar in verhouding een stuk minder vlieg dan bij het wildvliegen omdat er meer geouwehoerd moet worden

Maar tussendoor toch weer 2 lipo's op de teller gezet en het gaat steeds beter. Begin zelfs zo nu en dan lekker rustige langere gecontroleerde bochten te vliegen. Rechtsaf gaat daarbij beter dan linksaf dus ik weet waar ik extra op moet oefenen.
Waar bij mij de knop nog om moet is "door blijven vliegen". Na een achtje gevlogen te hebben pak ik de heli vaak weer terug naar tail in hover terwijl ik eigenlijk gewoon het ene achtje na het andere moet kunnen blijven vliegen.
Maar ach, die knop gaat vanzelf om...
Verder ben ik er aan aan het denken om een CP micro, bijvoorbeeld een Walkera Super CP aan te schaffen als "Vervanger" van de V120. Puur om thuis wat te kunnen oefenen, met flips, rolls etc. Daar is de V120 gewoon niet echt geschikt voor, het minste foutje wordt al afgestraft met kapotte gears of servo's en daarom blijft deze eigenlijk maar op de plank staan.
Twijfel in het geval het de Super CP zou worden wel of ik hem dan direct voorzie van brushless kit of gewoon stock laat.
@Sven: Jij hebt de super CP ook, en zowel stock en brushless, gehad toch?
Verder ben ik er over aan het denken om een keer een
Bixler 2 te bestellen om ook eens te kijken hoe het is om met een vliegtuig te vliegen.