align is op servogebied zeker niet bij de top te rekenen..
ze hebben op papier goed spul.
maar blijven de servo's ook lang goed?
persoonlijk heb ik op de 450 1 goed setje gehad.. 2e set was in no time de elevator raar aan het doen. let wel, die eerste set heb ik 3 of 4 jaar mee gedaan.. heli is nu in totaal 8 jaar..
bij ons op het veld met de nieuwe 415's ook 2 servo's die raar deden. dit was dan niet mijn heli, maar dan nog.
op mn 600 1 set 610's uitgefikt na een jaar gebruik. vrij vlot. en veel te korte levensduur.
tweede set werkt nog.. heb er alleen geen vertrouwen in dat dit nog een vol jaar goed gaat..
align heeft bij de servo's een beetje last van een slechte kwaliteitscontrole, gok ik
iig, als ze zo duur zijn, pak ik liever een ander merk..
als zo'n servo het in vlucht begeeft, ben je 100% zeker ook de heli kwijt.
of je komt er achter dat je beter aan de loterij mee had kunnen doen ;-)
ze hebben op papier goed spul.
maar blijven de servo's ook lang goed?
persoonlijk heb ik op de 450 1 goed setje gehad.. 2e set was in no time de elevator raar aan het doen. let wel, die eerste set heb ik 3 of 4 jaar mee gedaan.. heli is nu in totaal 8 jaar..
bij ons op het veld met de nieuwe 415's ook 2 servo's die raar deden. dit was dan niet mijn heli, maar dan nog.
op mn 600 1 set 610's uitgefikt na een jaar gebruik. vrij vlot. en veel te korte levensduur.
tweede set werkt nog.. heb er alleen geen vertrouwen in dat dit nog een vol jaar goed gaat..
align heeft bij de servo's een beetje last van een slechte kwaliteitscontrole, gok ik
iig, als ze zo duur zijn, pak ik liever een ander merk..
als zo'n servo het in vlucht begeeft, ben je 100% zeker ook de heli kwijt.
of je komt er achter dat je beter aan de loterij mee had kunnen doen ;-)