Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Precies, juist omdat deze systemen zo kostbaar zijn was ik benieuwd naar jullie ervaringen. En uiteraard heb je meer aan een mening van iemand die ervaring heeft met meerdere systemen en dus ook de verschillen kent.Beetje saai toch? hoef je niets meer te doen
Dat zou je met andere fbl systemen vast en zeker ook kunnen ervaren maar kan me voorstellen dat je weer het zelfde koopt als je er goede ervaringen mee hebt. Jammer dat het zo kostbaar is om verschillende een tijd te proberen.
gokje: bestaat al lang, velen vliegen er mee wat ook handig is bij vragen, bekend van competities etc.. maar met je eens dat er meer is en dat maakt het tegelijk misschien wel lastig om er een te kiezen.waarom neigen mensen meteen naar vbar ? .. er zijn zoveel fijne systemen op de markt.
Haha ja, zonder rotor stabilisatie kan ook een leuke uitdaging zijn weet ik uit ervaring. Voor schaal vliegen en zeker met een wat groter model prima te doen.Tsja.....![]()