Flycamone2

FlyCahttp://www.openplay.fr/acme-airace-flycamone-flycamone2-microsize-video-camera-fc2000-openplay-pr-16261.htmlmOne2

Na lang zoeken eindelijk een demo van de FlyCamOne2 gevonden...

groet vleugel

Als dit echt beelden zijn van de FlyCamOne2 dan valt het vies tegen. Ten opzichte van het eerste model zie ik totaal geen verbetering in de kwaliteit terwijl hier wel mee word geadverteerd. Aangezien het filmpje van YouTube komt kan het ook een grapjas zijn die zijn FlyCamOne voor een FlyCamOne2 laat doorgaan. Hier hoop ik toch wel op anders is het erg jammer.

Snap niet dat je daar zo lang naar gezocht hebt. Ik had hem al een paar dagen geleden gezien toen ik simpelweg ''flycamone2'' intypte bij youtube. Nu is er nog een filmpje. Met bewijs dat het écht de flycamone 2 is! :D
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was al weken aan het zoeken om dat ik de kwaliteit van zijn voorganger wilde controleren, waarom heb jij hem dan niet gelijk op het forum geplaatst.

had mij een hoop speurwerk voorkomen.
vleugel

Omdat ik dacht dat het een grappenmaker was die gewoon een filmpje met de oude flycamone had opgenomen. Kwaliteit viel me namelijk een beetje tegen en er zat verder geen bewijs bij dat het met de nieuwe is opgenomen. Maar goed, dat laatste filmpje is in ieder geval de nieuwe. Leuk beeld maar ga hem denk ik niet kopen omdat ik het te veel geld vind. In ieder geval eerst maar eens afwachten op wat meer filmpjes want die komen er binnenkort ongetwijfeld.

Ik ga hem wel kopen, ik vond het tweede filmpje een redelijk beeld hebben en zeker beter dan de zijn voorganger.
Ben ook benieuwd naar de kwaliteit van de foto`s.
als ales werkt zoals ze omschrijven vind ik het ook nog een redelijke prijs....

groet vleugel

Flycamone2 zou volgens hun site eind november uitgeleverd worden ,en zal dan nog enkele dagen duren voordat hij in heel Duitsland beschikbaar is.
Ik heb hem daarom maar vast besteld bij Lindinger.at
Ik had al leuke ervaringen met flycamone1, maar vond het nadelig dat de beelden gespiegeld werden, de lage resolutie, en lastige bediening.
Al met al wel geweldig leuk, en heb grote verwachtingen van de nieuwe versie.
Zou deze wel een snelle SD card moeten hebben ?

Met Flycame 1 is het spiegelbeeld toch geen probleem , met windows moviemaker kan je alles terug horizontaal spiegelen .

www.flycamone.eu

Maak je speciaal een website voor de flycamone liefhebbers wordt het niet eens vermeld ;)

Er zijn een aantal vorig week de deur uit gegaan naar clubs voor om te testen. Test resultaten binenkort beschikbaar. Die van ons was de 2e dag al gesneuveld, namelijk van de auto kap gewaaid en nooit meer terug gevonden :(

** Wij hopen dat de eerste flycamone2 in Nederland in alle rust in de eeuwige grasvelden moge filmen.

Gedurende de korte tijd dat het in ons bezit was:
- Hij is erg klein
- Accu gaat langer mee dan verwacht.
- Geweldige foto en film resultaten het is inderdaad geen HD maar vergeleken met andere camera's in zijn categorie is het kwaliteit wel HD te noemen.

waar ik me het meest aan ergerde was de verpakking, erg groot en lomp.
Fabriekant heeft ons beloofd hier wat aan te doen, scheelt 4 euro verzendkosten per product voor de Nederlandse koper als ze ons advies opvolgen. But zthan again zthe are from zgermany en zullen doen wat hun het best uitkomt.

Productie van flycamone2 lijkt van af het begin of aan niet echt soepel te lopen. Eerst zouden we het Midden November ontvangen, toen werd het eind november, toen kregen we eindelijk begin december de eerste samples, en nu hebben ze ons mid december een zeer beperkt aantal exemplaren beloofd :(

Laatst bewerkt:
airace web-side:

Artikel weer in voorraad op vrijdag 14 december, 2007.

Ik heb er een besteld en gehoopt hem voor sinterklaas in huis te hebben maar helaas :black: , hopelijk dan voor de kerst :xmas:

Laatst bewerkt:
In Duitsland is ie intussen leverbaar. Reacties zijn gemengd. Blijkbaar stopt de camera er regelmatig vanzelf mee en is ie erg kritisch met de SD-kaarten. Nederlandse sites leveren voorlopig alleen bla-bla en geen flycamone2. Waarschijnlijk is het net als met de FCO1: ff wachten tot de bugs eruit zijn.

V-nix meer van gehoord zei:
Er zijn een aantal vorig week de deur uit gegaan naar clubs voor om te testen. Test resultaten binenkort beschikbaar.
Enneh, hoe waren ze, die binnenkort beschikbare testresultaten?

Laatst bewerkt:
Toch even reageren,
heb hem dus al wel kunnen aanschaffen, gewoon in nederland :)

Beeldkwaliteit, stuk beter als de flycam v1, en de bediening.. véél beter als nr 1.
Door de andere constructie een stuk beter te plaatsen op een auto.

Heb een testfilmpje gemaakt,
http://video.google.nl/videoplay?docid=6084567667413409919

Let op, dit is tegen de avond, weinig licht dus beschikbaar. ook heeft google stevig in de orginele hogere resolutie gehakt.
Maar, is iedergeval een "idee".

Enige , maar al te verwachten nadeel , door de hogere opname resolutie "jaagt" ie een 512mb kaartje snel vol.. - dus das eigelijk gewoon tekort -
Maarja.. daar valt moeilijk over te zuigen, hogere kwaliteit is natuurlijk meer mb's pompen.

Stefan

Back