Flycamone2

Flycamone ontvangen.
Zoals al eerder beschreven, lompe waardeloze niet herbruikbare verpakking.
Zoek dus meteen een geschikte opbergdoos.
Ik had grote moeite om de gebruiksaanwijzing te lezen, de lettetjes zijn zo klein dat je een vergrootglas nodig hebt.
Ook had de gebruiksaanwijzing wel wat uitgebreider gemogen.
Gelukkig hoef je dit maar een keer te doen, schrijf dan wel even alle betekenissen op van het display.
Heb alleen nog proefopname gemaakt op de grond, zowel binnen als buiten.
De fc2 is natuurlijk vooral voor buiten bedoelt, met voldoende daglicht.
De beelden zijn heel acceptabel, veel beter dan de fc1.
Ook de bediening is nu veel beter, en er zitten fatsoenlijke knoppen op.
Ik heb hem van Lindinger.at

Hmm, weer iets voor op mn lijst van dingen die ik ooit nog ns wil kopen of maken...
(die lijst word steeds langer....)

Igor

Hoeveel, in tijd, kun je op een kaartje van 512 MB opnemen?
Leent de knop bediening zich makkelijk om met een servo aan/uit te zetten?

groet,

Erik

Ik ga er ook zeker 1 kopen, mooi dingetje, mooie beelden
en ik heb al een 4 gig SD kaartje van Ebay getrokken voor
17 euro incl verzending...

Lachuh mannen die prijzen bij die chinezen op Ebay,
Kreeg er nog een gratis usb cardreadertje bij ook

YEAAAH! eindelijk weer eens tijd om op MBF te kijken!

Wutang ;) sorry Jongen maar de 4 gig kaartje zul je weinig aan hebben want de software ondersteunt maximaal 2.
Ja, ik vroeg me ook al af WAAROM IN GODSNAAM MAAR 2 .....?

TIP:
Koop niet een goedkoop chinees SD kaart maar een Kingston en of SD (ook beide afkomstig uit China en gemaakt in hetzelfde fabriek als ik me niet vergis, maar ja, wel met ruime kennis en ervaring.) kost paar euro's meer maar je hebt garantie en kwaliteit, neem wel een met een minimale snelheid van 50x let daar goed op want anders heb je alsnog een slechte film kwaliteit.

Wat betreft resultaten:
Als verwacht, Goed :) BEHALVE! dat de beeld (door de lipo accu) bij ca. -1 graden begint the haperen terwijl de ingenieurs ons -15 beloofd hadden.

Laatst bewerkt:
heb mij ook eentje besteld en BETAALD, op 10/12/2007 ,
het is ondertussen afwachten tot de fabrikant, alles onder kontrole heeft

Laatst bewerkt:
vandaag ( ZATERDAG 5 JAN. ) de FLYCAM 2 ontvangen,
gelukkig staat er een handleiding in het NL op internet , want deze die erbij zit valt niet te lezen ( door mij ) ze is zo klein en het NL, moet je weer zoeken .
maar de eerste opnames worden morgen gemaakt .

Mhhh, iemand zo even snel opnames met de FC2 vanaf een vliegtuig?

Denk dat dit ook wel een leuke toevoeging is voor ons :lol:

Dus zit er ook sterk aan te denken, maar wil graag wat orgineel beeldmateriaal zien (dus zonder dat youtube of dergelijk de scherpte eruit haalt) voor dat ik tot een bestelling over ga.

Hey Berto,
Ik zou je willen helpen maar ik ben er nog steeds op aan het wachten (eind november besteld :cry:)
En nog altijd geen Flycamone2

Test Piloten gezocht

De FLO2 zijn sinds vrijdag 4 jan volop leverbaar :)
Als je het bij ons besteld hebt en niets ontvangen hebt neem even telefonisch contact met mij op.

We zijn nog op zoek naar 5 test Piloten in omgeving Groningen, Friesland en Drenthe, (1x Vliegtuig, 1x Helikopter, 1x Auto, 1x kite surfen en 1 stuk is beschikbaar voor de persoon met de beste film idee) die voor ons filmpjes op willen nemen en ook inelkaar willen zetten.
(Let op! Filmpjes komen op ons naam te staan)

Heb je interesse neem even contact met mij op via PB (graag vermelden om wat voor kist het gaat en of je reeds ervaring hebt met filmen en monteren van filmstukjes) of telefoon.

Hartelijke groeten,

Zapata

Back