Flycamone2

Dinsdag wordt de FCO 2 afgeleverd eens kijken hoe snel we even kunnen gaan vliegen om te testen.

post zo snel mogelijk je resultaten he, leuk om te zien dat zoveel mensen er een hebben gekocht
Ga m`n best doen als 1 van de "test" piloten ligt er een zware druk op onze schouders om zoveel mogelijk te filmen en er wat moois van te maken.

Jammer dat het weer niet zo erg wil meewerken maar ja we doen osnbest om zo snel mogelijk de resultaten hier en op onze sites ten toon te spreiden.

Jullie horen nog van ons :yes:

Mijn Eerste bestelling geannuleerd omdat ze de FC2 NOG niet konden leveren:onweer:,
en daarna besteld bij V-NIX.
En die is onder tussen geleverd.
volgend weekend effe ophalen :banana:

:thumbsup: Eric,

Waar had je de eerste eigenlijk besteld???

Ben benieuwd met wat voor een filmpjes jij komt, als jij de FCO 2 onder de Beech plaatst, zullen we geregeld grassprietjes van dichtbij zien voorbij schieten ;-)

Hoop die van ons morgen op het werk te ontvangen, ga dan meteen eens kijken hoe de FCO 2 te bevestigen op de diverse kisten en in diverse opstellingen.

Ik wacht nog even ongeduldig af ;-)

Laatst bewerkt:
De eerste besteld bij ,Airace in Nov 2007.
Moet daar wel bij zeggen dat ze het HEEEEEL netjes hebben afgehandeld en het geld stond een dag later op mijn rekening :thumbsup:

De bedoeling is inderdaad om de FC2 onder de staart van de beech te hangen en misschien vanuit de cockpit ??
(30 gr meer of minder zal het niet maken) onder de mustang lijkt me ook wel iets
ik ben inderdaad ook benieuwd

Laatst bewerkt:
Mooi shot:
onderop de Mustang (of Beech), halverwege de vleugels en staartvlakken.
Zodat de wielen er mooi opstaan tijdens het in- en uitklappen.

Ben errug benieuwd hoe de prop opgenomen wordt (heb je bij de Beech dus weinig last van), die strepen die je veelal ziet zijn irritant en ga ik proberen te vermijden op onze kisten.

Heb wel wat ideeen in m`n hoofd qua het filmen met de FCO 2(zijn we ook wel verplicht ;-) ).

Het is dus de bedoeling dat jullie redelijk wat filmpjes van ons kunnen verwachten (maar dat zijn jullie geloof ik al wel gewend :lol: ).

ondertussen, al honderden foto's gemaakt vanuit de electro filou, en ik moet zeggen soms komen er mooie foto's .
wel is het zo dat het tamelijk licht moet zijn, wand de fl c 2 moet niet veel hebben van het donkere.

Ik heb er ook eentje besteld...
is wel een typisch probleem met deze goedkopere camera's, dat ze veel licht nodig hebben. Zal heel vergelijkbaar zijn met GSM fototoestelletjes.
Maar in de zomer is alles toch veel leuker :-)

Ik kijk er ook naar uit.. ben benieuwd hoe zotte manoevres eruit zien uit bvb de cockpit van een extra.

fimpjes ook, maar uit het vliegtuig(je) niet zo goed gelukt ( de eerste beelden wel , daarna de kleuren weg ) vanuit de auto geen propleem .

Ben ook van plan om zometeen een FLycam2 te gaan bestellen, ben er alleen nog niet helemaal uit waar hij het goedkoopst is, tot nu toe lijkt bichler met 59 euro het goedkoopst te zijn.

En nog een vraagje, hoe maak je de foto's? Kan dat via de zelfde stekker als de externe accu? of te wel met een vrij kanaal op de zender? Of met dat extern met een servo oid?

Beetje jammer dat je op de duitse fora veel negatieve berichten leest...

Beetje jammer dat je op de duitse fora veel negatieve berichten leest...
Dat is nog maar de vraag of dat jammer is.
Als de resultaten tegenvallen dan ben je gewaarschuwd. Je kan moeilijk geloven dat er onterecht veel slechte ervaringen mee worden gemeld.
Als er negatieve berichten zijn en je koopt hem tóch, DAT is eigenlijk jammer...
icon10.gif

Tja, negatieve berichten heb je met alles wel.
Zelfs van een top product zullen er altijd personen zijn die er iets negatiefs van vinden.

Zelf proberen is het enige wat een echt objectief beeld kan schetsen.

Als ik de filmpjes bekijk op het internet dan zitten er filmpjes bij waarvan ik denk dat ziet er niet uit en andere zijn top.
Wat ik vaak wel irri vindt is die prop in het beeld en het geluid.

Wij gaan dus proberen zoveel mogelijk te filmen zonder prop die het beeld verstoort en het geluid laten we weg.

Daarbij komt ook nog dat de kwaliteit van de gratis videohosters minder is dan het orgineel, geeft dus ook een vertekend beeld.
Ook dat gaat bij ons niet gebeuren, wij gaan de filmpjes zelf hosten zonder kwaliteits verlies.

Hoop alleen dat dat zeer snel gaat gebeuren met goed weer en ook goed licht op 1 van onze brandstofkisten.

Tja dan wacht ik eerst jullie ervaring maar even af, heb hem eigenlijk toch pas van de zomer nodig bij het zweven in oostenrijk, maarja dat ding komt toch wel van pas....

Back