Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat hij dit wilde zeggen
Leuk filmpje. Misschien net wat te veel vliegtuig en iets te weinig van de rest van de wereld...?
Oh en Zambezi, als je even op "quote" klikt kun je zien hoe je je filmpje in je post krijgt.
Toppie, maar net wat Arjan zegt, iets meer wereld en iets minder vliegtuig (maar aldoende leert men ;-) )
Klopt, dat is mijn uitgang ook vaak, er moet een stukje vliuegtuig opstaan.
Of dat nu staasrtvlakken, roeren, vleugel, neus op drijvers zijn maakt niet zo heel veel uit.
Vraagje, heb je het na het bewerken de film weggeschreven met 25fps????
Ik heb namenlijk gemerkt dat dit soms staat ingesteld op 23,..fps en dan gaat het geluid scheef lopen.
Ik vermoedt van wel.hebben meerdere er last van dat het geluid a synchroon loopt met het beeld bij langere filmpjes ?
hebben meerdere er last van dat het geluid a synchroon loopt met het beeld bij langere filmpjes ?
Even een Youtube -vraagje: ik heb inmiddels 2 nieuwe filmpjes, maar met uploaden loopt de boel 9 van de 10 keer vast. Is dat een firewall-probleem, heeft dat met met Wireless Lan te maken of iets anders wellicht?
Mhhh, dat zou wel vreemd zijn, zeker omdat ik na het opnemen vanochtend die opname wel gewoon kon bekijken.Toen ik de kaart met verkenner bekeek bleken er weldegelijk 4 filmpjes op te staan.