Wegens nare omstandigheden kan ik dit weekend niet vliegen met de Sukhoi.
Ik zal er wel zijn, maar helaas niet om te vliegen.
Grt.
Ik zal er wel zijn, maar helaas niet om te vliegen.
Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan ik de juiste vlakke weg vinden voor onze camper om bij het veld te komen??, mijn vrouw vindt die grote ronde bruggen echt eng namelijk.
Gr Japioooooooooo
De planken zijn recht. Ze zitten alleen wat scheef ten opzicht van elkaar.Hoe kan ik de juiste vlakke weg vinden voor onze camper om bij het veld te komen??, mijn vrouw vindt die grote ronde bruggen echt eng namelijk.
Gr Japioooooooooo
Ik heb iets vreselijks stoms gedaan.
Vandaag heb ik mijn nieuwe glasfiber spinner binnen gekregen voor mijn eagle. Prachtig ding. En wat doe ik? Door de haast heb ik de sleuven in spiegelbeeld erin gemaakt. Zonde dus, want die is afgeschreven.
Stom, stom, stom ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Ik heb minsten 12 uur nodig om hier overheen te komen. Haastige spoed is zelden goed.
Ik heb iets vreselijks stoms gedaan.
Vandaag heb ik mijn nieuwe glasfiber spinner binnen gekregen voor mijn eagle. Prachtig ding. En wat doe ik? Door de haast heb ik de sleuven in spiegelbeeld erin gemaakt. Zonde dus, want die is afgeschreven.
Stom, stom, stom ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Ik heb minsten 12 uur nodig om hier overheen te komen. Haastige spoed is zelden goed.
Hoe kan ik de juiste vlakke weg vinden voor onze camper om bij het veld te komen??, mijn vrouw vindt die grote ronde bruggen echt eng namelijk.
Gr Japioooooooooo
Maaaruh, ben je ook vergeten goed weer te bestellen??
Dat vroeg ik me ook al af![]()
Nee hoor zijn we niet vergeten te bestellen...
Alles wat vandaag valt, valt morgen, overmorgen en de dagen erna niet!![]()