FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2010

wat is er gebeurd???

Je kan altijd nog met mijn swiftje vliegen:)

ik neem trouwens mijn parkmaster NIET mee, puur om mezelf meer met de extra te laten vliegen (lees "dwingen") heeft al veel te lang stil gestaan... moest stof eraf vegen:S

Hoe kan ik de juiste vlakke weg vinden voor onze camper om bij het veld te komen??, mijn vrouw vindt die grote ronde bruggen echt eng namelijk.

Gr Japioooooooooo

Vanmorgen het bericht gekregen dat het vrouwtje vrijdag alsnog niet vrij heeft gekregen voor de vrijdag i.v.m. zieke collega's, dus we zijn er alleen de donderdag, maar dat mag de pret niet drukken:)

Hoe kan ik de juiste vlakke weg vinden voor onze camper om bij het veld te komen??, mijn vrouw vindt die grote ronde bruggen echt eng namelijk.

Gr Japioooooooooo
De planken zijn recht. Ze zitten alleen wat scheef ten opzicht van elkaar. ;) Het is dus gezichtsbedrog dat de brug rond is. :yes: :hammer:

dropl dat moet je eens tegen Denny vertellen dat die grote ronde bruggen vlak zijn, ze heeft er nog een trouma van onze camper weegt wel 5 ton, en dat is incl Denny en de hond.

O ja ik rij ook nog mee'

Gr Japiooooooooooooooooo

Hoi,

Dat is een lastige vraag om even te beantwoorden. Het bruggetje is toch pas vernieuwd en zwaarder uitgerust. Echter exacte details ken ik niet. Zelf ga ik er met mijn Voyager en caravan er makkelijk overheen. De combo weegt ongeveer 3400 Kg beladen.

Ik stuur je even de locatie van ons veld:
52.434573, 4.694767 - Google Maps

Het lijkt of er een weg vanaf onder is, maar je zal over een brug moeten, want het geheel ligt binnen een ring van water. Ik kan het morgen nog even aan onze voorzitter vragen.

Groetjes,
Thierry

Ik heb iets vreselijks stoms gedaan.

Vandaag heb ik mijn nieuwe glasfiber spinner binnen gekregen voor mijn eagle. Prachtig ding. En wat doe ik? Door de haast heb ik de sleuven in spiegelbeeld erin gemaakt. Zonde dus, want die is afgeschreven.

Stom, stom, stom ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Ik heb minsten 12 uur nodig om hier overheen te komen. Haastige spoed is zelden goed.

Tja ik ken dan
Ik ben ook vreselijk hard bezich de spullen klaar te krijgen voor donderdag
morgen de electronica afmaken
motor monteren en inloopen
pffffffffff mag wel om 6 uur beginnen

Dat gebeurt de beste.........

Maaaruh, ben je ook vergeten goed weer te bestellen??

Vandaag heb ik mijn nieuwe glasfiber spinner binnen gekregen voor mijn eagle. Prachtig ding. En wat doe ik? Door de haast heb ik de sleuven in spiegelbeeld erin gemaakt. Zonde dus, want die is afgeschreven.

Stom, stom, stom ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Ik heb minsten 12 uur nodig om hier overheen te komen. Haastige spoed is zelden goed.

hmmm toch niet te veel gerdonken?????
jammer hoor , maar dat mag de pret niet drukken
hoewel , beetje beter weer zou ook niet erg zijn

greets en tot straks

Gr Japioooooooooo

Hoi Jaap,

Het is me gelukt, ik heb mezelf in bedwang gehouden en mezelf niet geslagen.
Maar ik heb wel het verhaal van het bruggetje uitgezocht via de beheerders van het Spaarnwoude recreatie gebied. Het bruggetje is goedgekeurd om 12 ton te houden.

Jouw camper valt daar dik onder. Dus je kunt er relaxed overheen rijden. :-)

Greetz,

Thierry

Overigens in de middag klaart het op. :-) Altijd positief blijven jonges. Ook als je je spinner sloopt.

Hoewel we een drainage systeem onder de start en landingsbaan hebben, kan het aan de randen (oprit, camping gedeelte en stukje van de pits) nogal eens soppig worden als het echt hard gaat regenen.
Voor de zekerheid zou ik dus een paar laarzen meenemen, en de hoge hakjes maar thuislaten! :D

Groet,

Julius

@Thierry

Ik zal eens proberen om mijn Denny te overtuigen dat het kan, en midden op de brug stoppen hihi als je iemand hoort schreeuwen dan weet je dat Denny het is tataaaaaaaaaaaaaaa

Gr Japiooooooooo

Back