Hans en anderen dank voor jullie reactie, ik ben ook blij dat de ZG45's een mooi nieuw onderkomen gaan hebben in de B25.
Ik wilde de kist gewoon te graag met Zenoah's uitvoeren maar zag in dat het helaas toch niet haalbaar was
Idd ook gezien de aankondiging dat er op onze club strenger op geluid gehandhaafd ging worden. Vandaar de verkoop weer.
Laser 180's zijn ook nog een optie, daarbij steken de cilinders echter ook uit waar elektro compleet onzichtbaar weggewerkt kan worden.
Tja, 2 radials, prachtig natuurlijk maar kostentechnisch waanzin, vergt bovendien ook goed onderhoud.
De kosten van een grote bak als deze lopen idd dramatisch hard op, daar sta ik wel even met mijn oren van te klapperen.
Vleugelpijpje hier, triplex indekking daar, bekleding, elektronica en noem maar op.
Ben Dutch RC Kits/ Ray daarom ook zeer dankbaar voor het leveren van dit prototype van de kit
@Willem, ik zal dat Resist 2 eens gaan testen, ik kende het niet. Gebruik je daarbij ook flux oid?
Putty of epoxyplamuur levert op deze plek geen sterkte, maar is hier ook niet nodig. het zit echt goed vast zo.
@femmo, we zien je draadje tzt wel verschijnen, hebben we weer wat fraais om naar uit te zien

We gaan gewoon door met bouwen
Cheers, Ralf