Even wat gedachtespinsels.
Is het correct dat het hier getoonde niet in werking is? En wordt het produkt dat gemaakt/bewerkt wordt wel getoond?
De constructie mwt houders voor de twee horozontale (zwarte) pijpen met daaraan gekoppelde slangen (lucht, hydrauliek?) is alleen gemonteerd bij het middelste apparaat.
De verticale cilinder van de twee achterste apparaten zijn langer dan die van de voorste. Dit zal dus een soort cilinter zijn met een op- en neergaande zuiger.
Bij de verikale glimmende cilinder lijkt er uit het komvormige oppervlak een soort plunjer te steken, bij de middelste is die ingetrokken en zie je een gat. Bij de derde is het niet echt duidelijk, maar lijkt het erop dat daar weer een plunjer uitsteekt, wat zou betekenen dat het in- en uittrekken van die plunjer niet synchroon gaat met het in en uittrekken van de vertikale cilinders.
In de detailfoto zie je dat er onder de vertikale cilinders een bolvormig oppervlak met een centraal gaatje zit. Dit zou kunnen corresponderen met de komvormige bovenkant van de vertikale cilinders daaronder. Alleen zitten die redelijk ver uit elkaar en dat bovenste ding beweegt niet mee met de op- en neergaande zuiger van de vertikale cilinders. Het zou wel kunnen dat de onderste vertikale cilinders omhoog komen.
Al met al, ik weet niet of mijn toetsenbord voldoende vraagtekens heeft, en ik kan het "is gelijk" teken niet vinden.........
Groet,
Ad