Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
Yep, het lange wachten is over.
Ben al druk bezig om hem in elkaar te zetten.

Alleen de tekeningen van FG is een drama, maar kom er wel uit.
Trouwens anders heb ik jullie toch als vraagbaak? :)

Marc is bij jou ook alles Torx ipv inbus zoals op de tekeningen staat?

Ja, dat klopt....ben toen maar eerst een goede torxschroevendraaierset weesten aanschaffen..
Ik vind ze beter als inbussen, die draai je makkelijker rond...vooral die kleine :roll: :roll:

Ben het helemaal met je eens als je een auto koopt van zoveel geld, dat er dan niet eens een fatsoenlijke bouwtekening bij zit.....
Ik heb veel op het net gesurft om allerlei PDF formaten te zoeken voor een wat betere foto`s...dus ik heb wel wat voor je als het moet.

Langs deze weg wil ik iedereen een goed en gezond 2006 wensen
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Ben afgelopen donderdag naar Krefeld geweest...(rc-car-online.de)
Heb daar mijn ogen uitgekeken...alleen maar 1:5 - 1:6 veel off-road en toerwagen...alles staat er opgebouwd en met gespoten kappen in de vitrine.
Maar er is ook veel te koop van Formule 1...en ja, ze hadden gewoon alles op voorraad liggen :!:
Heb nog wat kleine reserve dingen gekocht...voorspoiler..(tja je weet nooit)...progressive veren (een set van alle kleuren)..tankfles...lijm en versneller...banden met velgen rondom voor warmer weer.
reserve hevel voor mijn ACE servo`s...
is maar 25 min rijden over de grens bij Venlo.... :wink:

Jolige_Joffer zei:
Yep, het lange wachten is over.
Ben al druk bezig om hem in elkaar te zetten.

Alleen de tekeningen van FG is een drama, maar kom er wel uit.
Trouwens anders heb ik jullie toch als vraagbaak? :)

Marc is bij jou ook alles Torx ipv inbus zoals op de tekeningen staat?

waar blijven de fotos........we willen keiharde bewijzen... :lol: :lol: :lol:

Tja,...foto`s...! :lol: :lol: :lol: ~

Ik......ik zit nog steeds te wachten op mijn servo... :cry: :cry: :cry: :cry:

he marc alles goed ,

zeg die stikkers op de banden van bridgestone/potenza , zaten die erop of zaten ze op een stikkervel ?

kan ze nergens krijgen.

of heb je ze laten maken misschien?

ik hoor het wel.

Ferrari F 2005 zei:
he marc alles goed ,

zeg die stikkers op de banden van bridgestone/potenza , zaten die erop of zaten ze op een stikkervel ?

kan ze nergens krijgen.

of heb je ze laten maken misschien?

ik hoor het wel.

Dat wil ik ook graag weten.
Ik heb geprobeerd met een witte edding, maar dat was geen succes.

Hallo...allemaal

.tja het is gedaan met een speciale banden stift die je bij een autoshop kunt kopen..!
en dan heel voorzichtig de letters op de banden inkleuren :lol: :wink:

er zullen met de tijd zeker filmpjes komen, maar ben nog steeds...ja nog steeds aan het wachten op mijn bestelde servo!.... :?

Maar zodra de eerste shake down heeft plaats gevonden en hij gaat...zoals ie moet gaan.....komt er zeker een filmpke! :wink:

he marc,

die servo is toch overal te krijgen ?
of staat hij in backorder.
volgens mij is hij bij zowel pase of hobbythek wel voorradig hoor.

maargoed , het weer werkt toch nog niet mee.

ben inmiddels begonnen aan de aangepaste zij kanten van de achtervleugel.

binnenkort worden de fotos gepost.

TJA....dat klopt dat ie daar wel voorradig is, maar ik heb hem nu eenmaal daar besteld dus wachten maar geduldig af....

Maar ik hoop dat ie met een week of 2 toch binnen gaat komen, want we gaan toch naar het betere weer toe....in maart,.... 8)

foto`s willen we altijd zien he! :wink:

he marc , alles ok?

zeg die body , komt die zo als jij hem hebt of moet je die ook nog aan alle kanten bijknippen??

en hoeveel lagen lak heb je aan de binnenkant gespoten?

wat betreft de decals , kan ik beter bij hobbythek in duitsland bestellen , ongeveer 25 euro voor de complete vodafone set.

jij vertelde toendestijds dat je toch gauw moest rekenen op z,n 60 euro voor een complete auto waar jij de decals hebt laten maken.
dat word mij toch een beetje te duur :wink:

het begint nou toch wel te kriebelen , en ik ben nog niet eens klaar.

ik zit ook nog steeds op koppelings onderdelen te wachten , dus dan maar zorgen dat het body work af word.

He Alfons,

Ja inderdaad zijn mijn stickers duurder omdat die allemaal uit lagen folie bestaan, en die details die jij besteld zijn op een doorzichtige folie gedrukt!....

Heb alleen de kap aangepast bij de voorwielophanging, die kwam daar akelig dicht bij en voor schade te verkomen....wat ruimer uitgeknipt.
Maar de orginele gaten enz......past perfect!

Er zitten ongeveer 3 dunnen lagen op de kap.....2x parelmoer en 1x wit..

Ps.......Servo ergens anders besteld nu, dus over een paar weken misschien wel de 1e shak-down...!>!>>! :wink:

Donderdagavond.....jawel ga ik de servo ophalen!...dus binnenkort hier de actie foto`s..! :lol: 8)

Marc Martens zei:
Donderdagavond.....jawel ga ik de servo ophalen!...dus binnenkort hier de actie foto`s..! :lol: 8)

marc , even vraag , ik heb nog een digitale servo van graupner met carbonate gear , 5 kg , deze kan toch wel op mijn gas/rem?

hoeft geen extra schijfremmen te bedienen.

wat denk jij hiervan.

Ik gebruik vaak 5kg servo's voor het gas stuk. Trekt hij de rem strak?

Voor de achterremmen, zal het wel voldoende zijn, maar voor de voorremmen zou ik toch een sterkere nemen Alfons...

Ik zelf heb graag wat kracht over.....hij moet wel goed remmen! :wink:

Back