Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
en daar is ie dan......tatatattatatatta......

DSCN0862%20%28Small%29.JPG

DSCN0868%20%28Small%29.JPG

DSCN0869%20%28Small%29.JPG

Zaterdag ga ik de stickers allemaal opmeten hoe groot ze moeten worden, en dan bestellen..... 8) 8)

p.s...speciaal wit kleurtje!..... :!: :wink:

De spiegels en antennes moeten er natuurlijk ook nog op....en de zijplaten... 8) 8) :lol:

De helm is met de hand geschilderd........(viel niet mee.....al dat rond. :? )

De 2 staanders (pootjes) van de voorspoiler moet ik ook nog zwart spuiten...deze zijn nu doorzichtig.
OOk de boardcamera op de luchtinlaat moet nog gespoten worden... :wink:

dus alle details moeten er nog op.....

ok , kan niet wachten tot dat ik met de kap aan de slag kan.

maar goed alles op zijn tijd , eerst nog de motor verder , banden , besturing , etc.

Marc, complimenten! Ziet er zeer strak uit. Denk dat je wel gedaan hebt maar plak wat tape waar de bodysteunen de kap raken... anders gaat je mooie spuitwerk naar de mallemoeren.

Yep.......gedaan, ook bij de uitlaat zit al aluminium tape achter!...gelijk aan de binnenzijde beplakt met Duke Tape...dat werkt het beste en blijft goed zitten!...

Kappie moet 100% blijven !.. :lol: :lol: :lol:

P.s....spuitwerk met dank aan Carlo!...voor dat mooie witte kleurtje!!!.( de airbruchman!)

Marc Martens zei:
Yep.......gedaan, ook bij de uitlaat zit al aluminium tape achter!...gelijk aan de binnenzijde beplakt met Duke Tape...dat werkt het beste en blijft goed zitten!...

Kappie moet 100% blijven !.. :lol: :lol: :lol:

P.s....spuitwerk met dank aan Carlo!...voor dat mooie witte kleurtje!!!.( de airbruchman!)

Kappie moet mooi blijven, neem ik me ook altijd voor! Waarom moet ik dan na een seizon elke keer weer een nieuwe kope??? De laatste F1 kap heb ik van onze forumvriend Ferrarie gekocht. Wellicht gaat deze wat langer mee.....

Hoe start je hem? startbox denk ik?
waar zit de tank eigelijk want ik zie nu niet direct ruimte er voor. Heb wel eens een marder gezien maar die motor past daar toch niet in?
wel knap gedaan hoor, ga je die onboard cam ook nog werkend maken ;)

alles past perfect onder de kap , dezelfde motoren als in de marder en de tank ligt aan de rechter kant, starten gewoon met trekstarter.

waanzinnige techniek , of niet marc.

hoe zit het met de decals ??

zijn ze al klaar.

ben weer druk bezig met de achtervleugel.

plexiglas projekt is mislukt :evil: :evil: :evil:

nu bezig met alu. van 3 mm dik , dit gaat beter tot nu toe :lol: :lol:

afwachten maar :wink:

Ben vandaag weg geweest voor het maken van de decals....zullen denk ik volgend weekend klaar zijn... :lol: :lol: :lol:

Voor het rode heb ik iets apart genomen...rood fluor / metallic....het zelfde als wat ze b.v. op brandweerauto`s gebruiken, dat spul wat relecteerd...
Zeer apart ben er al de striping en de luchthapper van aan het bestickeren...
alle Lucky Strike en Honda logo`s worden zo uitgevoerd..alleen het is zeer moeilijk spul om met een ronde mee te plakken...(veel dikker dan gewone folie) op de luchthapper ben ik maar creatief geweest dat wou niet lukken naar mijn zin...maar het komt goed.....(een beetje van mijn zelf en een beetje van B.A.R....zullen we maar zeggen!)

alleen heb er foto`s van proberen te maken...met flits...maar dat ziet er niet uit, dus ga morgen buiten maar een foto maken...zonder flits..hahahhah :wink:
DSCN0877%20%28Small%29.JPG
:cry: :cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry: :cry:

hierbij de foto`s.....zonder flits :wink: :wink:

DSCN0887%20%28Small%29.JPG

DSCN0888%20%28Small%29.JPG

DSCN0890%20%28Small%29.JPG

DSCN0894%20%28Small%29.JPG

DSCN0896%20%28Small%29.JPG

DSCN0897%20%28Small%29.JPG

de team decals...volgen hopenlijk zo snel mogelijk.....

Ferrari F 2005 zei:
hoe zit het met de decals ??

zijn ze al klaar.

ben weer druk bezig met de achtervleugel.

plexiglas projekt is mislukt :evil: :evil: :evil:

nu bezig met alu. van 3 mm dik , dit gaat beter tot nu toe :lol: :lol:

afwachten maar :wink:

Waarom gebruik je geen Carbon?????

carbon is mij op dit moment veel te duur , en het is een experiment dus als het mis gaat met alu. knip ik een nieuw stuk uit en ga weer opnieuw verder.

....eerst proefmodel maken.....testen....testen, en dan pas in productie nemen!!!! :lol:

Back