Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
Van het weekend weer wat geknutseld.....koppeling is nu compleet en gemonteerd.....remmen ontlucht en de 2 ACE servo`s gemonteerd....
Dat is trouwens nog passen en meten met de ruimte die je hebt met het chassis en de kap....zullen we zeggen millimeter werk.... :| :|

Nu maar wachten tot dat de Multiplex Rhino 4 binnen komt....kunnen we die ook mooi monteren.. :lol: :lol:

Heb net gebeld.....ze zijn klaar...dus straks ophalen en plakken!!!!!.. :wink:

Na een uurtje plakken...........hier het resultaat!

DSCN0914%20%28Small%29.JPG

DSCN0906%20%28Small%29.JPG

DSCN0908%20%28Small%29.JPG

DSCN0910%20%28Small%29.JPG

DSCN0911%20%28Small%29.JPG

DSCN0913%20%28Small%29.JPG

DSCN0915%20%28Small%29.JPG

DSCN0917%20%28Small%29.JPG

8) 8) 8) :lol:

heel mooi marc , zeg ik heb wel eens gezien dat er gaten zijn gemaakt op de plek van de sidepot voor extra koeling natuurlijk , hier zit dan een soort van gaas achter.
wat denk je zou dat echt nodig zijn of eerst zonder gaten proberen.

hoe kom je nou aan die decals en hoe krijg je ze zo precies op maat ?

Geheim van de smidt.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Alle decals heb ik laten maken.....je moet gewoon de ruimte waar het op moet komen goed opmeten, vandaar kunnen ze dan de sticker opmaat maken. :wink:
De decals zijn uit folie gesneden...dus geen geprinte stickers..

Tja, voor de koeling...dat heb ik ook gezien, maar ik ga het eerst zo proberen...vind het gesloten mooier.... :lol:

Marc, complimenten. Eén van de mooiste F1's die ik ooit heb gezien! Je zou haast zeggen, zonde om er mee te gaan rijden.

Maar dat gaat niet door! De shake down gaan we met zijn allen doen ergens in het voorjaar!

:oops: :oops: :oops: ...dankje....

vind hem zelf ook zeer goed gelukt!....maar Paul, hij past net niet in de vitrinekast!.. :lol: :lol: :lol:...dus wordt het gewoon lekker rijden!

hy is echt super :D heb het redelijk gevolgd. EN het resultaat mag er zeker wezen!!

marc , vertel mij eens wat de procedure is om de decals op de juiste maat te krijgen.
en wat ben je nodig zodat ze de decals kunnen maken.

ik heb dus vodafone logos en shell , marlboro , amd , bridstone etc. nodig.

wat is de afname en wat zijn zoal de prijzen.

ik hoor het wel.

Peter, zijn truck staat nog steeds te koop zie op:
http://www.pitstop-shop.nl/ bij diverse en dan bij gebruikt! :!: :!: :!: :!:

Maar de body...die is al klaar!
DSCN0899%20%28Small%29.JPG

Even geplaatst op mijn chassis..... :wink:

Alfons, wat eigenlijk het belangrijkste is dat je van de logo`s die je wilt hebben goede foto`s hebt, dat ze duidelijk kunnen zien hoe het er uit ziet.

Alle bekende logo`s zijn wel bekent bij de reclamemannen...dus eventueel foto`s van de desbetreffende Ferrari uitprinten en meenemen, is eigenlijk al genoeg.

Je moet de maat bepalen ...waar je het wil opplakken....dus bv...Shell logo op de zijkant 80 x 80 mm.
Dan kunnen hun hier het logo op aanpassen dat het binnen deze afmeting valt, zonder dat het vervormd....dat is natuurlijk wel heel belangrijk dat het logo niet uit zijn verband getrokken wordt.

Tja prijs...is afhankelijk van grootte, hoeveelheid kleuren folie`s ze in 1 logo gebruiken, maar ik denk dat je zo rond de € 4- 5 per logo moet tellen

denk voor heel de kap zo`n....50 - 60 euro....maar je moet wel rekening houden dat je niet alle logo`s kunt uitsnijden.....te klein gaat niet! i.v.m. het uitsnijden van de folie

maar het resultaat is zeer mooi en hebt blijft zeer goed zitten en verkleurd niet.

DSCN0906%20%28Small%29.JPG

:roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Prachtige wagen, maar de logootjes zal je toch moeten veranderen als je de BAR Honda 2006 wil nabootsen.
Geen sigarettenreclame meer maar logo van Red Bull als ik me niet vergis.
Maar nog eens, een prachtige prestatie :P

Back