Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
Nee....hij heeft nog niet gelopen....wil eerst even wachten totdat ik de stuurservo binnen heb, voor ik hem ga laten lopen. 8) ..
Kan ik ook gelijk de remmen even inremmen...(dat er zeker al het lucht uit is)
Heel het elektrisch gedeelte moet ik nog doen.

Dus alles moet eerst goed functioneren.. :roll:

tja, stuurservo is nog steeds niet binnen!... :cry: :cry:

WE WILLEN DOOR BOUWEN :!: :!:

:lol: :lol: Ja, hoezo werkt het verslavend, bouwen aan een Formule 1 :wink:

Tja....zit er al dik 3 weken op te wachten, maar we wachten af.. :?

Ben nu bezig met mijn 1:18, heb afgelopen weekend weer voor de 1e keer een wedstrijd gereden binnen, maar ook hier geld....tijd voor aanpassingen :!: :wink:

Tja....had nog geen bestellingen voor die leverancier denk ik, maar ach....het is toch slecht weer om te gaan rijden!

Hoe bedoelje...."weg"... :?: :?:

Ferrari F 2005 zei:
Marc Martens zei:
Tja....had nog geen bestellingen voor die leverancier denk ik, maar ach....het is toch slecht weer om te gaan rijden!

Hoe bedoelje...."weg"... :?: :?:

diegene die het levert marc ,

Hoi Vrienden, terug van te lang weg... En Marc, wat hoger naar het noord oosten is 'weg' vandaan. Dat weten ze zelfs toch in Brabant?? :D

Servo, staat in Backorder.... :cry: :cry: :cry: ....

Dus hij staat nu te pronken in de huiskamer :wink:

Alfons....het is winterstop....dus is het rustig op het front,...maar geloof mij, het ontwikkelen en testen (met een beetje goed weer) gaat door!... :lol: :lol: :lol: (bedoelende de concurentie)

Mijn F1 staat nu lekker warm...wachtende op de stuurservo...maar als het weer het toelaat, zullen we eens de sporen gaan geven...maar dan moet de zon wel gaat schijnen..... :banana:

Laatste up-date....de bestelde servo is nog steeds niet binnen.. :cry: :cry:

.... :roll: :roll: :roll: .....voorbeeld wat voor een het is, staat op bovenstaande forumbladen :wink:

Kan iemand mij precies vertellen hoe de dempers van een competition in elkaar steken? Van de tekeningen word ik niet veel wijzer.

Vooral de vraag waar de grote O ring moet komen en hoe het precies aan de onderzijde zit.

Tnx

Hé Jolige Joffer.....is ie eindelijk binnen!...mooi kun je lekker gaan bouwen!

Voor de dempers....1 rubber O-ringentje...dan het plastic wit ringentje en dan weer een rubber O-ringentje..

Maar het zijn dezelfde dempers als van de FG EVO 4.....tourwagen

:xmas: :xmas: :xmas:

p.s...heel veel bouw plezier.!

Back