Foto`s FG Formule 1 competition 1:5 in aanbouw "upd

• Topicstarter Topicstarter Marc Martens
  • Startdatum Startdatum
ook aan gestoken door het F1 virus , leo te koop zetten en gaan voor de FG F1.

zoveel te meer zoveel te beter.

Ferrari F 2005.

mooi.jpg
Code:

een aantal jaren geleden heb ik ook een F1 in mn bezit gehad, reed altijd geweldig mooi en realistisch.
maar heb vaak spijt gehad dat ik hem weggedaan heb.

p.s. het was een Ferrari :)

Mugen MRX-3 zei:
een aantal jaren geleden heb ik ook een F1 in mn bezit gehad, reed altijd geweldig mooi en realistisch.
maar heb vaak spijt gehad dat ik hem weggedaan heb.

p.s. het was een Ferrari :)

het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.

ik zou zeggen weer snel een aanschaffen , mocht je dat doen , word zeker wel weer een Ferrari , of niet.

trouwens wel een mooie foto van de renault , maar blijf ondanks een slecht
F1 jaar voor shumi toch een echte Ferrari Fan.

Als je fan bent van een rijder / team dan blijf je bij dat team al is het minder qua prestatie's.

Wie weet over een tijd kan je de het hele F1 veld samenbrengen in 1:5.
Heb eens een paar foto's gezien van F1 bigscale wedstrijd en het hele f1 veld stond er dat was wel knap om zien.

zou leuk zijn als dat weer eens zou lukken.

persoonlijk hoef ik geen wedstrijden te rijden , maar een meeting met een compleet startveld zou toch fantastisch zijn.

afwachten maar of er nog meer "" schapen over de dam gaan ""

Marc Martens zei:
Paul...er zit standaard al een 4-punts koppeling bij! een instelbare.

Dit is een goede koppeling, zit ook op mijn Evo. In het verleden werd de F1 met de 3-punt koppeling uitgeleverd. Sleet enorm snel. Maar met deze zit je goed! :P

Ja Paul.....gaat goed komen, heb vandaag de ontbrekende onderdelen besteld, dat het maar zo snel mogelijk compleet is!
Kan ik weer lekker door bouwen! :lol: :lol:

heb een beetje pech nu, maar ach...als ie straks lekker rijdt is alles zo weer vergeten!.. :D

:lol: :lol: ...was weer een mooie dag vandaag..weer wat onderdelen binnen gekomen...

Camera, spiegels en antennes :lol: en niet te vergeten de zijdelen....voor het af te maken!..... :D :D :wink:

Kunnen we hem nu een mooi kleurtje gaan spuiten!...wit parelmoer! 8) 8)
....maar ik hou jullie op de hoogte!

....hij wordt gespoten met de airbruch....
8) 8)

Merk weet ik niet, maar dat spul komt uit Amerika :wink:

Hey Paul,

Ik heb nu een paar keer geprobeerd een pb te sturen, maar de berichten staan nog steeds in mn outbox.
ik weet dus niet of je ze nu wel of niet ontvangen hebt.

Richard.

Mugen MRX-3 zei:
Hey Paul,

Ik heb nu een paar keer geprobeerd een pb te sturen, maar de berichten staan nog steeds in mn outbox.
ik weet dus niet of je ze nu wel of niet ontvangen hebt.

Richard.

Heb ze ontvangen en gereageerd. Vast bedankt.

Paul

weer wat zitten sleutelen dit weekend.....dus hier de laatste update:

DSCN0810%20%28Small%29.JPG

:lol:

DSCN0811%20%28Small%29.JPG

8)

DSCN0815%20%28Small%29.JPG

ja, het begint al ergens op te lijken!,....krijg nu wel ontzettend zin om er eens mee te rijden! :wink:

Ziet er goed uit marc. Ben ook benieuwd naar de rij-eigenschappen e.d. omdat je daar zo weinig over hoort.

maar zo te zien zal het niet zo lang meer duren voor je eerste rit er is :)

...wordt altijd wel voorjaar, moet de servo`s, accu enz ook nog aanschaffen...dus ....
Maar wil dat even op mijn gemak uitzoeken welke ik ga aanschaffen.
Denk van MULTIPLEX..daar heb ik zeer goede ervaring mee.

wie heeft er ervaring met de kleiner servo`s van MULTIPLEX....ik heb ze namelijk nodig voor het aansturen van de hydrolische remmen.

Ze moeten wel van klein fomaat zijn, anders passen ze niet in het chassis!

Welk merk (en type) is anders een goed alternatief, moet wel minimaal 9 kg trekken!!. :!: :!: ...op het stuur komt een MULTIPLEX RHINO 4 op.. :D ...

Wil gewoon goede servo`s hebben.....anders bezuinig je op de verkeerde dingen vind ik!...als ze weigeren....heb je zo een hoop schade, misschien wel meer dan wat een servo kost!

maar die ACE...heb jij die Thomas?.....

Ik heb hem ook die ACE.
Super te vreden, en dat ben ik niet gauw...

Snel en sterk, branden niet door.. Zit een soort termische beveiliging in..

Back