Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb jij gp1 of gp2? Ik gebruik namelijk hero2 op 2 van mijn quads en het is echt gewoon plug and play!Ik heb 2 600mw 5.8 vtx-en en beide doen hetzelfde... Ik heb een TBS en gebruik daarop de GoPro als FPV cam. Stekkertje in de zijkant van de GoPro en die aan de vtx. Het enige wat ik via de Fatshark bril kan zie is het 'setup' menu. Dus het item met het steeksleuteltje dus. Nu het gekke...als ik hem in videomodus heb staan krijg ik geen beeld. Als ik dan door het menu blader op de GoPro dan zie ik voordat hij in het 'setup' menu springt heeeeel even videobeeld en dan zie ik het betreffende menu weer in de Fatshark....
De VTX wordt ook wel wat warm. Hij haalt zijn voeding van het TBS frame en die is aangesloten op een 4s accu. Volgens specs van de VTX moet dit kunnen.
Nu vraag ik me af of ik iets vergeet of over het hoofd zie... hebben jullie hier ervaring mee?
Heb jij gp1 of gp2? Ik gebruik namelijk hero2 op 2 van mijn quads en het is echt gewoon plug and play!
De aansluitingen lijken prima. .
Solderingen moeten idd beter..![]()
De solderingen zijn dramatisch inderdaad, maar neem aan dat het hier om een tijdelijke aansluiting gaat? Zo zou zijn gopro cam wel live feed moeten geven.
Goede solderingen zijn een must! Goed laten uitvloeien zodat er geen koude solderingen ontstaan. De draad zo kort mogelijk op de PCB houden. Je hebt nu een centimeter kale draad waarbij heel makkelijk kortsluitingen kunnen ontstaan.