H
hezik
Guest
Het maakt helemaal geen drol uit of ie op 3km hoog of 3km ver weg wil vliegen. Beide is onverantwoord en wettelijk verboden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee, Futaba doet geen mededelingen over de exacte werking van hun ontvanger.
Feit is wel dat 100% van de stuurcommando's doorkomen binnen het
Nee, waarom? Het is jouw stelling, de bal ligt in jouw hoek, dus onderbouw jij jouw stelling maar.
b. de vlucht wordt slechts uitgevoerd onder omstandigheden en op locaties waarbij er vanaf de grond tijdens de gehele vlucht goed zicht is op het modelvliegtuig en het luchtruim daaromheen;
c. de bestuurder houdt tijdens de gehele vlucht goed zicht op het modelvliegtuig;
Johan,
Misschien je Duits eens wat bijspijkeren? FPV vliegen is niet autonoom vliegen, da's dmv. een automatische piloot, dat is hier niet aan de orde. Kortom, ik snap je reactie niet helemaal, hij slaat namelijk kant noch wal.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
Oh, even een vraag van mijn kant, wat wil je nu eigenlijk? Je hebt hopelijk wel door dat 't enigste wat je hiermee bereikt is dat je mensen verder wegduwt? Als je blijft hameren op de risico's, de veiligheid, etc. met doemscenario's en bangmakerij zul je merken dan men 't toch wel doet, maar er op 't forum niet over praat.
Nee, fout, ik weet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hoe deze werkt,
100% zekerheid heb je nimmer, da's een utopie, niks is 100% zeker.
Beweer ik dat ergens dan? Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat 't illegaal is? Die discussie hebben we in 't begin van dit topic al gevoerd, dus gaarne deze pagina's nog even doornemen als je m'n standpunt wilt weten, ik ga niet alles weer herhalen.
Nee, fout, ik weet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hoe deze werkt
en daar lijkt hij mij intelligent genoeg voor om dat zelf te weten.
Als sander maar zorgt dat er geen problemen van zijn acties komen, en daar lijkt hij mij intelligent genoeg voor om dat zelf te weten.
op 3km hoogte vliegen zonder voorbereiding en met slechte uitrusting is inderdaad onverandwoordelijk.
Ik verwacht van Sander toch wel dat hij weet wat zijn grenzen zijn van zijn apperatuur, voordat hij er uberhaupt aan zal denken.
3. Door de ontvanger in een RF dichte behuizing te monteren en de servouitgangen te monitoren wordt duidelijk hoeveel % van de stuurcommando's correct doorgegeven worden
Wie vliegt er op 3km hoogte? Ik niet in ieder geval, ik geef ook nergens aan dat ik dat doe. Weer zo'n resultaat van niet goed lezen, conclusies trekken en generaliseren.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
Welcome to ImmersionRC
Johan,
Ik ken aardig wat Duitse FPV vliegers, de meeste zijn aangesloten bij een vereniging en het FPV vliegen is daar ook toegestaan.
Het zou mooi zijn als de Nederlandse modelvliegclubs zo zoetjes aan ook eens gaan nadenken over FPV vliegen en de mogelijkheden/voorwaarden daarvoor op hun club(s).
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen