Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je in "mixer" het channel kiest wat je wil bewerken, kies je edit. Daar zie je ook weer de input, laat deze knipperen en beweeg de stick van je hoogte roer. Deze dan bevestiggen, waarna ze niet meer knippert. (er zijn meer methode, maar dit is de eenvoudigste)Ben aan het "spelen" geslagen! Toch nog het volgende:
- Bij de "Mixer", bij het toewijzen van bv. Ele (van CH6 aan CH2) kan ik verschillende "ELE"'s kiezen... Welke eigenlijk?
Ja. 1x input aileron en daar dan 4 servo-channels aan koppelen in mixer. Afstellen van de servo's in output etc.- Bij een dubbeldekker met 4x Ail.? Toch maar bij "Input" 1 kanaal maken en (bij Mixer) 3 CH's op aansluiten?
Als je in "mixer" het channel kiest wat je wil bewerken, kies je edit. Daar zie je ook weer de input, laat deze knipperen en beweeg de stick van je hoogte roer. Deze dan bevestiggen, waarna ze niet meer knippert. (er zijn meer methode, maar dit is de eenvoudigste)
Dat zeg ik dusMaar als je het knuppelteken in de mixer kiest passeer je de volledige input. Als je een input definieert moet je ook de input als source kiezen in de mixer, en niet de ruwe knuppeldata.
Moet binnenkort mijn f5j bak opnieuw programmeren en zal daar eens een filmpje van maken.
Dat zeg ik dusHet hele input menu wordt hier niet gebruikt. Dat hoeft niet, maar is wel makkelijke voor sommige modellen.
Vroeg me al af, waarom ik moet gaan "mixen" als ik alles gewoon in Input kan zetten!
Nu begrijp ik dat het met de Mix minder "werk" is! Je kopieert (koppelt) eigenlijk in de Mix, andere kanalen aan een kanaal!
Klopt dit?
Moet binnenkort mijn f5j bak opnieuw programmeren en zal daar eens een filmpje van maken.