fullsize dlg ''Vintalus''

Zo, de staart zit op en onder de romp, het kielvlak zit achter de v-staart. Dat vind ik er wel mooi uitzien zo, bovendien is het weer net iets anders dan anders:D(zo blijft de romp ook intact en blijft het mogelijk om er een normale staart op te maken...)
full

Laatst bewerkt door een moderator:
ondertussen zie ik WEL de fotos in posting 78... (weet niet waar dit misliep... dus mijn posting is niet meer aan de orde)

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt heel mooi specialpainter! Heb je ook verschil tussen onder en boven gemaakt? Iets van strepen ofzo? Is altijd goed om te hebben op een zwarte kist ;-)

Echt heel mooi specialpainter! Heb je ook verschil tussen onder en boven gemaakt? Iets van strepen ofzo? Is altijd goed om te hebben op een zwarte kist ;-)
Dank, dank, strepen ed. heb ik er nog niet op, maar lijkt me geen slecht idee; een niet nader te noemen figuur,met zwarte dlg zonder strepen, zei vandaag ook al zoiets....nadat z'n kist wat vreemde, dit figuur onwaardige, bochten maakte, snapte ik het punt..Ik heb overigens dat rondje niet kunnen winnen.....de andere rondjes trouwens ook niet ;)

Dank, dank, strepen ed. heb ik er nog niet op, maar lijkt me geen slecht idee; een niet nader te noemen figuur,met zwarte dlg zonder strepen, zei vandaag ook al zoiets....nadat z'n kist wat vreemde, dit figuur onwaardige, bochten maakte, snapte ik het punt..Ik heb overigens dat rondje niet kunnen winnen.....de andere rondjes trouwens ook niet ;)
Strepen passen alleen op een Corvette, en niet op een zwart gevogelte met een Mercedes staart ook nog. Een DLG voir taxi drivers zo lijkt het mij. OK miin reaktie is overdreven en total zinloos zoals altijd

mss kan je wat inspiratie halen uit de XXlite tekeningen van kristof?

het hoeft niet per se iets met pijlen te zijn, maar ik ben er zeker van dat je er wat vets van gaat maken!

Qua airbrushes zal het dit keer wat tegenvallen jongens, bovendien vind ik dat carbon niet lelijk om tegenaan te kieken! Ik heb de tips wat zilver gegeven en de letters op de vleugel zijn ook zilver, ik hoop dat dit voldoende is om onderscheid te maken...

neej hoor, mijn turbo heeft ook maar 2 graden en vliegt super...

hoeveel graden heeft hij?
ongeveer hetzelfde lijkt me?

wat is het vlieggewicht? of is ie nog niet klaar? :)

filmen he, die maiden vlucht!

Back