Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Schakelaar setting gecontroleerd? Flaps op OFF OFF ON en elevator op ON OFF OFF misschien?
mannen ik heb een vraag:
ik ben in het bezit van een ontvanger r6016hs daarbij ook de zender 14gs.
wat heb ik gedaan, eerst de ontvanger aan gesloten en gekeken of hij in de fasst mode stond (groen /rood voor 2 sec ) dit is voor digitale servo`s , dat stond hij niet, zodra je hem aanzet staat hij direct in rood dus voor de gewone servo's `daarna de ontvanger uit gezet.
de zender op systeem gezet en gescrold naar de link mode deze laten knipperen en de ontvanger aangezet maar deze pakt hem niet op.
de zender staat op fasstest-14 ka apart G achter de P staan alleen maar streepjes,ik krijg dus geen contact met de ontvanger .WAT DOE IK FOUT.HELP
was daarvoor wel zoeken want dat had ik niet verwacht
Beste futaba experts,
Ik moet mijn butterfly gaan instellen, echter word ik van de handleiding niet veel wijzer.
Gaat om de volgende kist eigenschappen:
Model is in de zender ingesteld als een glider.
- v-tail
- rolroeren 1 per vleugelhelft
- flaps 1 per vleugelhelft
- gas.
Vraag 1) moet ik bij vleugeltype instellen 2flps 2 air?
vraag 2) in welke kanalen komen de flaps 5en7? 7en8? en hoe stel ik dat in de zender dan ook daadwerkelijk in zodat het ook echt werkt?..
Vraag 3) hoe kan ik zorgen dat ik zowel mijn butterfly als gas met de gasknuppel kan bedienen.
Verder maak ik gebruik van een 8 kanaals telemetrie ontvanger.
Sorry voor de misschien wat ingewikkelde vraagstelling.
Dank voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
stephan
Vind ik dat in het butterfly menu?