Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Drank je Jan. Het indekken van de romp vind ik ook wel het leukste werk.!Zie nu pas hoe ver je al gevorderd bent (waarom krijg ik geen mail van nieuwe posts???)
Schitterend bezig!
(Vooral dat uitlijnen is mooi . . . )
jan.
Bedankt voor het compliment...Eindeloos...hmm ja soms voelt dat inderdaad zo..hij moet namelijk volgend jaar wel vliegen. En er is nog heel veel te doen. Maar het is jammer om er een haastklus van te maken, want dit modelleren met balsahout is geweldig leuk om te doen. Dus een beetje tweeslachtig.Chapeau voor de eindeloze, althans in mijn ogen, inzet en het mooie resultaat!
Een haastklus brengt geen meerwaarde.Bedankt voor het compliment...Eindeloos...hmm ja soms voelt dat inderdaad zo..hij moet namelijk volgend jaar wel vliegen. En er is nog heel veel te doen. Maar het is jammer om er een haastklus van te maken, want dit modelleren met balsahout is geweldig leuk om te doen. Dus een beetje tweeslachtig.
Hallo Jacob,Ik heb mijn luchtdoop ooit in een G4 mogen beleven. Ik zal eens kijken of ik via via je in contact kan brengen met de eigenaar van destijds voor detail vragen die je nog hebt.
Groet, Jacob Bos
Hallo Jacob,
Dat zou geweldig zijn. Een paar foto's van de cockpit en vooral ook de zijkanten met de vleugelwortel zou ik zeer waarderen.