Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De schroeven zijn niet zwaar aangedraaid want anders zou je het servo gewoon door de buitenhuid van het stabilo hebben gedrukt. Het is puur voor fixatie. Het servo ligt klemvast in een uitsparing en kan dus niet zijdelings verschuiven. De schroefjes moet ik nog borgen...Dus geen zorg voor beschadiging van het servo. En ik heb dit bij vorige modellen ook gedaan er daar gaat het nog steeds goed.Gaat het huis van de servo's met deze manier van fixeren niet vervormen, en van alles en nog wat (vooral tandwielen) aanlopen?
jan.
De verpakkingen zijn allemaal per stuk. Dus ongeveer 5 euro per hevel. Het is mooi en degelijk spul en heeft geen speling. Zelf maken zou natuurlijk ook kunnen maar ik heb mijzelf verwend...Mooie roerhorentjes heb je daar van Gabriel.
Heb eens op zijn site gekeken, maar kan niet opmaken of de prijs per stuk is, of ze verpakt zijn per paar.
Zou er ook willen bestellen voor de Fauvel die ik aan het maken ben.
Mag best wat sterkers zijn.
Johan.
Bedankt voor het compliment Terence!Mooi stuk werk hoor!!!
groet
Terence
Duidelijk merkbaar is hier ook de niet altijd cleane oppervlakte van de real scale vintage toestellen.De cockpit is nog niet geheel compleet. Zoals op onderstaande foto te zien is moeten er op de buitenkant nog aluminium strippen aangebracht worden. Nu heb ik al een stukje litoplaat weten te bemachtigen. (0,3 mm dik) Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik deze strippen ga aanbrengen. Een optie is om gaten in de strip te boren met de zelfde diameter als de bootkopjes en vervolgens de strip gewoon te lijmen. Hierdoor worden de boutkoppen verzonken in de strip. Wordt wel heel nauwkeurig meten en wellicht lastig boren.We gaan het proberen!
![]()
Jan,Strip op juiste breedte snijden, diameter van knopspeld net achter de kop meten, die diameter gaatjes boren, doosje knopspelden verknippen.
Strips met alleen maar spelden vastzetten.
Dan heb je het mooi schaal!
Succes!
jan.
Ik denk overigens dat kopspelden niet schaal zijn.
Spijkertjes met bolle kop?
jan.