Graupner Mini piper

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Semafoor, 22 dec 2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oh, zo werkt dat, Graupner goochelt wat met getallen :(

    Dan zal ik toch zowieso moeten uitkijken naar iets anders, maar die moet dan wel 4-kanaals zijn, anders is het achteraf weer weggegooid geld.
    Iemand tips met budget in gedachten? Hoeft geen geheugen te hebben en wat weet ik nog allemaal.
     
  2. Bastiaan

    Bastiaan Guest

    Hitec heeft wel een zender met 3 kanalen en aan de rechterkant een stick die alle richtingen op gaat en aan de achterkant links zit een gasschuif. 90€ bij verspaget geloof ik. inclusief kleine servo's en lichte ontvanger.
     
  3. Dirk

    Dirk Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 aug 2002
    Berichten:
    5.032
    Locatie:
    Baarn
    Eenvoudige zenders

    Futaba Skysport
    Multiplex Pico-line

    Vooral Multiplex interessant in setjes met ontvanger en servo's + regelaar
    Multiplex levert setjes voor indoor, parkflyers en de grotere modellen...
    Hierbij zijn het formaat van de ontvanger en de servo's aangepast aan het formaat vliegtuig .... en niet zo als de meeste andere "beginners-setjes" met goedkope dikke standaard servo's en een even dikke ontvanger.......
     
  4. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Idd Triple B, Hitec heeft net de neon zender uitgebracht met een kruisknuppel om mee te sturen en op de achterzijde een schuifje voor het gas. er kan zelfs een 4de kanaal toegevoegd worden doormiddel van een 3 standen schakelaar. Deze zender is voor 2 as gestuurde vliegtuigen nog wel te gebruiken maar verder kun je er met vliegen niet veel mee.
     
  5. tbstuntpiloot

    tbstuntpiloot

    Lid geworden:
    29 okt 2003
    Berichten:
    918
    Locatie:
    -
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Die multiplex pico-line set met servo's en ontvanger en de rest ziet er ook wel interessant uit, net eens gegoogled: http://www.modelspot.com/mpx/picoline.htm

    Als de servo's dan ook pico zijn is dat wel handig als je wat beter wordt en een upgrade doet naar een ander of zelfbouw vliegtuig. Als je eenmaal wat onderdelen hebt is dat wel te doen.
    Bedankt iedereen ;)
     

Deel Deze Pagina