Graupner Silentius 86, ombouw brushless en opknapverslag

en dit is de selentius nu sjiek he:grin:

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
oke erg leuk hendrik!! de mijne gaat ook zeker mee:yes: nog wat elektro erin prutsen en dan mag hij voor t eerst met elektro en zonder opzetmoter ge re maidend worden :grin:

Tjonge Johan,

Als ik een keer een kist te folien heb, kan ik dan bij jou in de leer komen? Ik vind het er echt heel erg strak uitzien!

tuurlijk je bent van harte welkom hoor jaap:yes: het folien is n heel werk ik ben er wel zo n 2 dagen mee bezig geweest maar het resultaat mag idd zeker gezien worden:grin: hij is weer in nieuwstaat:yes:wel niet helemaal het orgionele schema maar dat was n noodgedwonge keuze omdat er de oude folie niet geheel schoon vanaf kwam vandaar niet doorzichtig gemaakt :wink:

Zo die zit weer strak in het pak mijnheer! Netjes hoor.

Met verwijderen van oude folie heb ik ook wat recente ervaring, stickerverwijdereaar is het toverwoord, maar dat had je al gelezen in mijn Scirocco draadje volgens mij. Door de doorzichtige folie zie je gelukkig niets meer van de oude folieresten.

En wanneer gaat ze vliegen? Komende dagen is het er mooi weer voor.

Jacob

ja idd jaccob daar had ik dus net even niet aangedacht stikkerverwijderaar ggrrrr:sad:ik ga de onderkant er dus nu niet weer afhalen:nooo: nou ja het schijnt aleen wat door aan de onderkant van 1 vleugel en dan vooral de hoofdligger maar er komen nog wat stikkertjes op dus hopelijk valt het dan wel mee:yes:
ik ga eerst ns even wat elektronica erin prutsen:grin: en meschien volgende week n keer testvliegen of hij word ge re maidend op enkhuizen:yes::grin:

klaar!!!:banana:

full

full

full

zo nu nog even re maidenen waarschijnlijk word dat op enkhuizen gedaan ben erg benieuwd:yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig!

----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor :-)

Dat ziet er erg mooi uit JOhan:banana:

Succees met de remaiden en op naar de volgende vintage uit je volle hangar;)

groet

Terence

jip hij is erg mooi gelukt nog even n stel mooie vleugelhoezen maken:yes: en ook nog ns kijken of ik de orgionele silentius 86 stikker kan na laten maken voor op de vleugel:yes:

jip terence de volgende die eerst afgemaakt uit mijn :schrik:uuuuuuhhhhhhhhhmmmm hangar word is de simprop solo verzie 1 !! en daarna de.......................................??????????????????????????????????????????? verasing:grin:

Laatst bewerkt:
Een plaatje Johan !!!
Je moet me dat eens laten zien hoe je dat doet. Ik durf het niet te vragen, maar........Hier ligt nog een Amigo die bijna klaar is.

Succes met de eerste vlucht. Heb er alle vertrouwen in dat ie de sterren van de hemel vliegt.

JH

Ah, mooi filmpje weer Arjan. Ja, na een dag van regen, wind, hagel en onweer was dit wel een super fijne afsluiting! Thankx for the fun

hij vlieg weer voortreffelijk hendrik :yes:maar waar heb je zn mooie neusje gelaten?? als het weer het toelaat gaan we lekker samen de 25e silentiussen:grin:

Leuke kist geworden. Mooi rustig vliegbeeld ook!

----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor :-)

Back