Het 1:12 Topic

René, ik denk niet dat ik het ga redden om mee te doen. Zou mooi zijn maar moet iets te veel regelen nog daarvoor en dat red ik niet op tijd. Plus die nachtdiensten zitten me in de weg ook.

Nieuwe 1/12 van crc
Xti-back1.jpg

Xti-profile-800.jpg
3mm-slider-400.jpg

Heb hem gezien tijdens het WK.
De rijhoogte verstelling aan de achterkant is wel grappig.
Gewoon een 3mm plaatje eronder leggen en de achterkant omlaag schuiven en vast schroeven.

In de oval gebruiken ze dat ook dan stuurt de achteras mee in de bocht. Of dat altijd onder alle condities goed werkt is de vraag. We gaan het zien.

Hahaha... Lachen ja... Helaas moet ik werken dat weekend, anders had ik het wel gedaan denk ik... Lekker knallen!

sorry even of topic, maar ik zie dat je M liefhebber bent?
Bezit je er zelf eentje, en welk type?
Evt een pic posten ;)

Okee back on topic ;)
Welk diff vet word er door jullie meestal gebruikt?

@Joost K.
E46 320Ci met m-pakket dus.

Asso, werkt super! Er schijnt nog wat verschil te zijn tussen de nieuwe zwarte Stealth tubes, en de oude rode Stealth tubes, maar persoonlijk merk ik het verschil niet.

Ik heb ook van SpeedWorks het spul onder Jilles zijn naam geprobeerd, werkt ook goed, maar naar mijn gevoel net niet zo fijn als Asso diff vet. Asso diff vet wordt daarnaast al jaren gebruikt door velen in de 1:12

Groet Robert

Robo, jouw diff op het WK was anders met Speedworks V2 vet gesmeerd. Had je geen klagen over toch? :D

Asso en Speedworks zijn in mijn ogen wel de beste. Van asso de steath lube.

Hey manne dit vet is dan correct : Team Associated Stealth Differential Lube [ASC6591]

En welke olie of vet kan ik best gebruiken voor de king pins, en de 2 zijdelinks geplaatste dempers?

Alvast bedankt

Kingpins zou ik in eerste instantie even insmeren met diff vet. Mocht de auto wat slomer moeten, kan dat met Olie. Niet zwaarder gaan dan 5000CST

Side Tubes is een kwestie van afstellen... Begin met 20.000 CST, maar neem ook even 15, 25, en 30.000 mee.

Groet Robert

Back