Het 1:12 Topic

ik ga es kijken of ik vrij kan krijgen woensdag , van 10sochtends tot 11 savonds lijkt mij wel wat.
 
Volgende week woensdag staat ook bij mij in de planning om de volle dag te gaan trainen met de 1/12. Denk dat ik met een 10,5 ga trainen voor de EPS....
Martijn
 
Hebben we het over aankomende woensdag of die van volgende week..kom ik anders ook wel even rondhangen..

Groeten

John

Ik ben van plan woensdag 22 december naar de indoor te gaan.

Ik heb het ook over aankomende woensdag.
Volgende week misschien ook wel, dat weet ik nog niet, maar ik ken mezelf, en hoe leuk (lees noodzaak om Krens bij te benen :mrgreen:) ik het vind, ben ik er dan denk ook wel!
 
Als het weer het toelaat...
Ik heb eerlijk gezegd wel zin om te komen, of volgende week.

Hoeveel kost het om te rijden een van die dagen als 'niet-lid'?
Edit: (gewoon de 7.50?)

Groet,
Robert
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het ook over aankomende woensdag.
Volgende week misschien ook wel, dat weet ik nog niet, maar ik ken mezelf, en hoe leuk (lees noodzaak om Krens bij te benen :mrgreen:) ik het vind, ben ik er dan denk ook wel!

De 29e ;) kunnen we weer ff bijkleppen. Ow ja Joey met zijn 3,5T bijbenen... wie weet gaat dat wel heel makkelijk :D
 
Welke type banden kan ik gebruiken als startpunt voor de baan bij de mach?

Die zwarte met een ronde vorm.....
Welk merk rijd je? Jaco, Xceed, Shepherd, CRC, BSR, Parma, ....?

Volgens mij reed men Xceed/Shepherd met Med (R) en Hard (F)
Jaco's worden veel verschillende gereden en gaat eigenlijk "alles" wel....

Groet Robert
 
Die zwarte met een ronde vorm.....
Welk merk rijd je? Jaco, Xceed, Shepherd, CRC, BSR, Parma, ....?

Volgens mij reed men Xceed/Shepherd met Med (R) en Hard (F)
Jaco's worden veel verschillende gereden en gaat eigenlijk "alles" wel....

Groet Robert

Ik heb bijna alle soorten jaco`s en crc`s.

Wil gewoon een startpunt hebben ,dan red ik mij verder wel.
 
Wilde deze 1/12 toch even delen. Het concept is wellicht interessant voor de t-bar jongens die nu verplicht link moeten rijden. Het ontwerp is al een jaar of wat oud. Er is aangegeven dat de t-bar dunner is dan het chassis en er dus ruimte is zodat de t-bar bij het bewegen de lipo niet raakt.



 
De EPS is net geweest en ik wil hierbij allen bedanken voor een prachtig weekend.

Zeer veel schik gehad. Zaterdag begon goed maar gedurende de dag werd de auto onbestuurbaar. Later weer wat geleerd namelijk dat je elke heat een ander setje banden moet gebruiken want de grip wordt steeds meer.

In ieder geval zondag de wedstrijd wel met èèn setje gereden maar niet gesmeert met bandensmeer middel. Gewoon een nieuw setje erop uit de doos en rijden maar. Een kwali en drie finales gereden met ongesmeerde banden. In de B finale terecht gekomen als 2e, in de laatste kwali op zondag nadat ik de eerste 3 verprutst had door de zelfde set iedere keer weer in te smeren.

Eerste 2 finales gewonnen :D:D:D:D:D:D:D:D. de laatse finale 4e geworden, bleek later dat de ophanging iets meeveerde een kant op waardoor die die kant op te veel stuurde. Schroefjes in de voordraagarm pakte niet goed meer.

Hierbij wil ik mijn waardering voor de organisatie die de pancar wedstrijden
organiseerd benadrukken. Er zijn er niet veel meer en dat is jammer. Het is een heel leuke klasse en wat werd er hard gereden. Ik heb nog veel bij te leren. ;)
 
Back
Top