Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi ontwerp van Asso, deze week wilde ik mijn 1:12 precies zo opbouwen en proberen....
Groet Robert
[mod]Hoe vaak moeten we nu hier op het forum nog zeggen dat we niks met HK te maken willen hebben? Hoe moeilijk is het nou???[/mod]
Overigens is de kans groot dat je regelaar op 3,7V (4,20 opgeladen) "niet" werkt. Je servo zal heel langzaam zijn, en er is zelfs een kans dat het helemaal niet werkt. Normaal gesproken wordt je electronica gevoed met 5V BEC uit je regelaar, en als jou ontvanger dus niet werkt op 4 volt of minder kan het zijn dat het niets doet...
Groet Robert
1/12 heeft alleen heel vroeger op 6cellen / 7,2V gereden. Sinds een X aantal jaren reden ze al op 4 cellen / 4,8V en dan is het verschil niet zo groot meer. Zoals Robert K. al zei zijn ze lichter geworden en kunnen we nu vertimen met de BL motoren. Da's de compensatie en dat werkt goed. Geloof me, ze gaan HARD!
@Pieter: Hoe staat het eigenlijk met die andere 1/12 die zou komen dan?
De case is nog niet goed te krijgen en de focus ligt even op een groter marktsegment.
Shepherd TeamC Benelux
Het ging om de vergelijking tussen een 1.12 op 7.2 en niet een tourwagen. Maar ik kan wel wat aan snelheid inleveren eventueel, dat is niet het probleem.
Ik heb overigens ook een losse life accu (7.2v / 200 maH) en een v-booster.
Want als de servo's en de ontvanger het enige probleem zijn, lijkt me dat verholpen?
Alvast bedankt,
Robert