Code:
Zijn die TQ sensorkabels er ook met een directe aansluiting op de GM regelaars eigenlijk?
Nope, Joost, die bestaan niet.
Maar de kabels zelf zijn top. gebruik ik ook.
Groet Robert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn die TQ sensorkabels er ook met een directe aansluiting op de GM regelaars eigenlijk?
Dan geen TQ kabels voor mij![]()
Ik zou voor de TC spec 2 gaan. Je zult er niet de stock wedstrijden mee kunnen winnen. Als je daar echt voor wilt gaan zou ik de Stock Spec kiezen. Weet niet zeker of die ook een ingebouwde booster heeft. de TC spec 2 is natuurlijk ook goed bruikbaar in de 2 of 4 wd. De stock spec is bij mijn weten ook nog een beetje meer euries.
TQ heeft zowel het flex draad als de flexibele sensorkabels. Kan geleverd worden via een niet nader te noemen belgische persoon die ook in dit topic vrij actief is.
1 advies....koop geen LRP ......(zal wel weer een discussie komen)maar koop een hobbywing (de nieuwste), tekin of GM of wat dan ook. Daar kun je alles mee rijden en zit je niet gebonden aan het feit dat je voor elke applicatie een andere regelaar nodig hebt. De bovenste zijn kwa firmware ook nog te vernieuwen en die updates zijn nog gratis ook....Voor de langere termijn een betere investering.
Tevens waren/zijn er ook veel problemen met de nieuwere lrp's. Ik weet niet of ze reeds zijn opgelost maar ik lees nog steeds dat rijders problemen hebben met cogging etc.
1 advies....koop geen LRP ......(zal wel weer een discussie komen)maar koop een hobbywing (de nieuwste), tekin of GM of wat dan ook. Daar kun je alles mee rijden en zit je niet gebonden aan het feit dat je voor elke applicatie een andere regelaar nodig hebt. De bovenste zijn kwa firmware ook nog te vernieuwen en die updates zijn nog gratis ook....Voor de langere termijn een betere investering.
Tevens waren/zijn er ook veel problemen met de nieuwere lrp's. Ik weet niet of ze reeds zijn opgelost maar ik lees nog steeds dat rijders problemen hebben met cogging etc.
En hoe zit het dan met de SXX Versie 2 (80905) ?
TQ heeft zowel het flex draad als de flexibele sensorkabels. Kan geleverd worden via een niet nader te noemen belgische persoon die ook in dit topic vrij actief is.
Deze regelaar werd in de 1:12 wereld kampioen... zo slecht zal hij dus wel niet zijn. Ow ja, wat veel mensen vergeten, firmware updaten... hebben we dan een Stock-Spec versie hardware nodig?![]()
Als je nu op het punt staat in de 1/12 te gaan stappen, ga je dan voor modified, of stock?
Welke groep gaat het grootst worden straks? (op MACH indoor niveau)
Ga je voor 0-graden vertiming voor Stock of vrij? Als het de laatste is zie ik een trend naar Modified (zie ook de inschrijvingen voor Masters of Foam) omdat er dan erg weinig verschil is tussen dat soort "stock" en "Modified" (buiten de kosten)