Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey Joost,
Moet voor jou toch geen probleem zijn om er 1 te maken met je skills in autocad:wink:
Achteras heb ik nog voor je.
Hubs zal je net als ik ook ffies moeten scoren.
De rest moet je nog wel op de plank hebben liggen
mvg Roy
Da's het probleem ook niet haha... Wat wel een probleem is, dat ik geen materiaal meer heb liggen om een auto te bouwen. Dus ja... Komt wel weer een keer.![]()
Het is zeker gaaf Joost en zeer de moeite waard
Servo:
- Airtronics 94819
- Graupner DES 676BB
- KoPropo PDS-951ICS
Banden:
MobGums, Shepherd, Jaco o.i.d.
Pink, Magenta, Lilac, Purple zijn een beetje de shores denk ik.
Motor en regelaar geef je zelf al aan al weet ik daarvan de kwaliteit niet. Het is wel raadzaam om met een 10.5 een ESC te nemen die timing kan instellen in de ESC aangezien er door iedereen mee gereden wordt. Denk dan eerder aan een Hobbywing 120 1S of een Team Orion R10 1S.
Motor pinion en spur is afhankelijk van de roll-out die je wil gaan rijden wat weer voor verschillende motoren/ESC combo's anders ligt en per baan verschillend is. Dat bereken je eigenlijk ter plekke als je daar bent en monteer je dan de juiste tandwielen. Foam banden slijten dus dan veranderd je roll-out ook meteen en dat pas je dan weer aan met de tandwielen.
De TOP is op zich een leuke auto maar volgens mij rijden er niet heel veel mensen mee zodat je zelf alles uit zal moeten zoeken voor de auto. Een Asso, CRC, X-Ray of On-Point zal wat vaker voorbij komen en dus makkelijker qua set-ups en onderdelen zijn.
De regelaar die jij noemt is een cloon van de Hobbywing 1S/2S 120AMP V2.1 regelaar.
Wat er bedoeld word met timing instellen is dat deze regelaar zowel voor modified als stock is.
In de stock word er of werd er met timing boost en turbo gereden.
Deze regelaar heeft al deze mogelijkheden om in te stellen.
Verdiep je eens goed in de materie voor je hier mee aan de gang gaat.
Dit omdat het vrij makkelijk is om iets fout te doen wat dan weer ten koste gaat van de electronica.
mvg Roy