Het 1:12 Topic

Wie weet doe ik wel met deze mee;):cool:

mvg Roy

full

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Roy, je ging idd wel lekker met de 200 mm samen met jan.

Heb mijn snelste tijd met de 1:12 weer verbeterd, zit nu onder de 22 sec.
Nu alleen nog de auto constant binnen de lijntjes houden :p

gr. rene

Hey manne, met welk matriaal, dubbelzijdige tape, velcro, ... kan ik best de ESC, ontvanger, enz. op het chassis van mijn TOP REBEL12 bevestigen.
Met welke diameter snijden jullie de wielbogen voor & achter uit in de body?

Alvast bedankt ;)

Hey manne, met welk matriaal, dubbelzijdige tape, velcro, ... kan ik best de ESC, ontvanger, enz. op het chassis van mijn TOP REBEL12 bevestigen.
Met welke diameter snijden jullie de wielbogen voor & achter uit in de body?

Alvast bedankt ;)

TOP of Assocaited dubbelzijdigetape, echt de beste! Velcro gaat los!

Verder zijn mijn wielkasten voor 40mm en achter 43mm groot in diameter.

Groet Robert

Bij voldoende aanmeldingen (meer dan 5), kan er tijdens de laatste nk wedstrijd bij MRM te Lelystad, 1:12 gereden worden.Dit idee is aangedragen door iemand van de Nomac zelf tijdens een vriendschappelijk gesprek over het circuit, qua tijd is het mogelijk om ook hiervoor heats in te delen.Meer info zal t.z.t. op de site van MRM danwel de Nomac komen te staan.gr.rene

Waar rijden de meeste mee dan voor motor e.d.? In de post van Rob Janssen staat namelijk dat je je helemaal mag uitleven haha... Lijkt me voor de fun factor toch leuk als daar enige overeen stemming in is.

Ben ondertussen "even" de oude 12R5 in elkaar aan het schroeven, kijken hoe ver ik kom qua onderdelen haha... :D

*oeps*

Zie net dat ik dat weekend nachtdiensten heb. Helaas, dan gaat het over voor mij... :D

Waar rijden de meeste mee dan voor motor e.d.? In de post van Rob Janssen staat namelijk dat je je helemaal mag uitleven haha... Lijkt me voor de fun factor toch leuk als daar enige overeen stemming in is.

Ben ondertussen "even" de oude 12R5 in elkaar aan het schroeven, kijken hoe ver ik kom qua onderdelen haha... :D

Ik heb ook nog genoeg asso spul liggen hea ;-) 4.0T van het WK lenen?

Groet Robert

Hahaha... Lachen ja... Helaas moet ik werken dat weekend, anders had ik het wel gedaan denk ik... Lekker knallen!

Hahaha... Lachen ja... Helaas moet ik werken dat weekend, anders had ik het wel gedaan denk ik... Lekker knallen!

Gelukkig is dit weekend de Open Club bij MRM en over 3 weken pas het NK ;-)

Je mag zo al mijn elektronica er in plakken! Lipo, ESC, Motor.....

Groet Robert

Dit weekend én het weekend van de 30e moet ik werken man.

Tempting... Had het graag gedaan, wellicht niet met een 4.0 maar iets milder ofzo... Ik moet die zondag nog één nachtje dus...
Moet dan alleen een kappie hebben en wat bandjes...

Dit weekend én het weekend van de 30e moet ik werken man.

Tempting... Had het graag gedaan, wellicht niet met een 4.0 maar iets milder ofzo... Ik moet die zondag nog één nachtje dus...
Moet dan alleen een kappie hebben en wat bandjes...

Als jij je verlof regelt ;-) Ik heb nog nieuwe bodies liggen, en banden zat (alleen niet zo veel buiten spul... maar daar verzinnen we wel wat op)

Nou, ik kan geen verlof regelen voor die dag. Dan zou het tussen mijn nachten door moeten en daar heb ik niet zo goede ervaringen mee haha... LOL :D

Het lijkt mij misschien toch verstandig om een motor limiet te handhaven, ik rij zelf met een 6,5T en die heb ik op de regelaar aardig terug geschroefd

Er is door Anne en Remko de Vries ook met een 5,5T gereden, maar dat is misschien net iets te veel van het goede ;) ,qua vermogen dan

dus wat dachten jullie van minimaal een 6,5T?, voor de rest van het reglement gaan we dit weekend tijdens de wedstrijd wel even over brainstormen, indien nodig.

Als je als gastrijder wilt mee rijden, kijk op de site van MRM voor verdere info omtrent de kosten en het inschrijven (wat al is geopend). :D

Misschien tot zondag,

gr.rene

edit, heb het net via een ander draadje aan Rob Janssen voorgesteld, hierbij zijn reactie "Jullie feestje! Bij deze: limiet van 6.5 turns voor de 1/12 !"

Dus Joost, je wilde iets milder....;)

Laatst bewerkt:
Zowww... Daar vraag je wat. Ik heb alle carbon delen liggen geloof ik en volgens mij de podplates enzo ook. Zou eens moeten kijken. Voorophanging mis ik zeker. Verder heb ik hem denk ik voor 90% liggen her en der haha...

Back