H
hendrikiver
Guest
srry voor mijn ongeduld maar ik zou graag nog vanavond bestellen...
Er moet toch menig mensen dit weten?
thx
Er moet toch menig mensen dit weten?
thx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Furious Jay zei:Jaja... Binnenkort is het zover, dan is de Cyclone12 leverbaar!!! Weet iemand toevallig al de NL advies/verkoopprijs???
Nog een vraagje...
In de M-auto magazine nummer 19 staat een artikel over een tweetal sites met tips & tricks op het gebied van 1:12. Weet iemand toevallig nog een paar van dit soort sites? Eén van de twee werkt namelijk niet (Michael Lufaso). De andere site van Mark Payne doet het wel alleen was ik benieuwd naar nog meer van dit soort handige sites/pages...
Furious Jay zei:Ik had hem ook idd al gezien online in Hong Kong maar ik was beniewd naar de NL prijs eigenlijk of die veel zou schelen. Hoop niet dat hij net zo veel gaat kosten als de SP12X...
Frans Heinsbroek zei:Er zijn dus weer wat nieuwe 1:12 auto's. De Hot Bodies 1:12, BMI komt met een nieuwe auto, en er schijnt van een grote fabrikant die nu nog geen 1:12 heeft ook 1 uit te komen.
Furious Jay zei:Frans Heinsbroek zei:Er zijn dus weer wat nieuwe 1:12 auto's. De Hot Bodies 1:12, BMI komt met een nieuwe auto, en er schijnt van een grote fabrikant die nu nog geen 1:12 heeft ook 1 uit te komen.
Dan wordt het waarschijnlijk toch online bestellen in HK... Scheelt waarschijnlijk weer een berg munten...
Dat van die nieuwe 1:12 van een groot merk had ik ook al vernomen alleen is er totaal nog niet bekend wanneer hij komt en hoe hij eruit gaat zien als we het over dezelfde hebben that is...
Furious Jay zei:Frans Heinsbroek zei:Er zijn dus weer wat nieuwe 1:12 auto's. De Hot Bodies 1:12, BMI komt met een nieuwe auto, en er schijnt van een grote fabrikant die nu nog geen 1:12 heeft ook 1 uit te komen.
Dan wordt het waarschijnlijk toch online bestellen in HK... Scheelt waarschijnlijk weer een berg munten...
Dat van die nieuwe 1:12 van een groot merk had ik ook al vernomen alleen is er totaal nog niet bekend wanneer hij komt en hoe hij eruit gaat zien als we het over dezelfde hebben that is...
Roger zei:vertel ons allen eens welk grote merk dat dan is??
Chris van der Hagen zei:Hot Bodies is erg scherp geprijsd in NL, gebaseerd op de prijs van de cyclone D4.