Hallo,
Ik lees her en der dat het weer van invloed is op de prestaties.
Nu vraag ik mij af hoe extreem dit kan zijn.
Toen ik mijn auto kocht was het 's avonds en dus koeler buiten, en de testrit was perfect.
Nu ben ik 2 dagen bezig, maar het wagentje loopt belabberd, komt dit omdat ik overdag rij?
Het is op het moment behoorlijk warm buiten.
Het begint wel goed, maar na ongeveer 10 min. rijden kan ik e'm niet meer stationair laten draaien.
Dan slaat hij af en is met geen mogelijkheid weer aan te krijgen.
Eerst moet ik dan de gloeiplug eraf schroeven, en als ik hem dan op de kop hou komen er zo'n 5 á 6 druppels brandstof uit de cilinder.
Hierna kan ik e'm wel opnieuw starten, maar begint het verhaal van voren af aan.
Ook lees ik dat er behoorlijk wat naalden in de carburateur zitten, bij mij kan ik er maar 2 ontdekken (1 bovenop en 1 achterop).
Hoe kan dit?
Ik probeer wel om het karretje eens volgas te laten rijden, maar dit lukt me nog niet.
Het gaat zo typhus hard, dat na 1 correctie aan het stuur hij alweer in de greppel ligt
Greetings,
Luit (let op ik ben een echte newbie :wink:, die het wel ongeloofelijk gaaf vind )