Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of een kleinere, meer bijpassende servo die binnen de 2,0A blijft kwa stroomvraagIs het geen optie om een losse BEC te proberen?
Die zijn niet zo heel duur, en ik vind het altijd wel fijn werken.
Ik heb servo's tussen de 8 en 10kg in mijn Fury's zitten van Savöx. Beide slopen esc's die minder dan 2,0A afgeven heb ik al ervaren.
Tja, ben opgegroeid met modelbouw toen het begrip RTR nog niet bestond. Auto's waren avonden schroeven en afbramen, verven, lijmen. RC componenten nooit erbij, altijd los kopen.
Het is uiteindelijk ws. de redding geweest van vele RC merken, immers RTR verlaagd de lat aanzienlijk om eens deze hobby te proberen.
Feit blijft dat het nog steeds erg technisch allemaal is, en gedegen kennis noodzakelijk om het een en ander niet vroegtijdig kapot te maken...
Ik heb gisteren de andere servo gestoken die erin hoort,en de auto werkt terug normaal ook .
We zijn er nu nog niet mee gaan rijden,maar wat denken jullie?
Zou het probleem voorbij kunnen zijn,of zal de ecs toch blijvend beschadigd zijn?
Jackse, help mij even.
Jij hebt een Raider BLX XL en een Typhon BLX?
En voor je zoontje heb je wat voor Raider? Mega, BLS, BLX of BLX XL?
Ik kan dit verklaren voor de Mega uitvoering. Indien het een borstelloze uitvoering is klinkt het vreemd.