Het brommer topic.

dit is het laatste model dakarkap dacht ik,en die kun je nu nog nieuw kopen.
ik vind persoonlijk het model daarvoor de mooiste,die lijkt erop maar ziet er wat vereffender uit,

vorige week opgehaald:

1303274623-270.jpg

mijn ketting is er al voor de 2e x eraf gelopen, was een beste klap.
ketting was daarvoor nog gespannen wel vreemd.
nu heeft hij een aardig gat in het carter geslagen, gelukkig kun je het wel maken.
het gat zit in een afscheiding tussen het vliegwiel en het hoofdtandwiel van de ketting.

wat heb je er precies voor één?

ps: mn gat in mn carter is weer gedicht, wat een rot werk al die smerige metaallijm!
had eerst een plaatje wat ongeveer int gat paste gemaakt en daarna overvloedig met metaallijm overdekt.
heeft wel wat weg van glassen met epoxy :).

nu nog even 12 uurtjes wachten en hij kan er weer op en rijden maar!

wat heb je er precies voor één?

ps: mn gat in mn carter is weer gedicht, wat een rot werk al die smerige metaallijm!
had eerst een plaatje wat ongeveer int gat paste gemaakt en daarna overvloedig met metaallijm overdekt.
heeft wel wat weg van glassen met epoxy :).

nu nog even 12 uurtjes wachten en hij kan er weer op en rijden maar!

ik heb een a3m met 2 versnellingen(standaard)

ok, ik heb een rivival ook 2 versnellingen (standaart automaat)
ja die versnelling is soms makkelijk maar van mij had ie er niet in hoeven te zitten.
dit maakt je optrek snelheid niet echt super!

huh niet eens gebruikt?
bedoel je dat het eigenlijk nergens voor nodig is of je niet boven de 1e versnlling uitkomt?

nodig heb ik hem wel eens, zeker op het weggetje naar ons clubveld voor het vliegen.
daar is vaak veel mul zand en dan is het wel makkelijk als hij terugschakeld.
vaak zit ik dan net op het randje dat is wel grappig.
dan naar zn 2 en dan weer terug met een hoop gebrul (hij is al niet zo stil).

maar waarschijnlijk zonder versnellingen was hij er ook wel doorgekomen en dan trok hij een stuk sneller op.

er zit nu een powerfilter op, grotere carb (16mm), 65 cc, en een techno bullet uitlaat.
die uitlaat kostte maar 3 tientjes dus daarom maakt hij ook zn @^%$&@ herrie.

Back