Het brommer topic.

ik doelde op het halen van een rijbewijs. dat je gewoon het rijbewijs moet halen dat je voor elke 'lichte' motor moet. wil je op een runner 180 mogen rijden.
maar goed, ik zou geen runner 180 kopen, zou voor iets aparters gaan! italjet dragster 180cc ofzo!

Yss 29cm veertje:D

img1233opi.jpg

Greetz,
Joram

Nice!

Zo 1 moet ik er binnekort ook 1 van hebben.. Zijn niet zo duur, rond de 65 euro ?

maar ziet er zeker goed uit...

Het is niet Ömar. Het is Ömer.:p

Ik weet dat je er een motorrijbewijs voor moet hebben maar je hoef niet veel te lessen. Omdat het een lagere cc heeft in vergelijking met andere 600cc motoren enzo. Hoe meer lessen je neemt hoe meer cc je mag rijden. Daarom moet je bijv. voor een 100cc Aerox en 180ccRunner niet veel lessen nemen. Maat van me heeft dit tenminste gezegd.

Ideaal, gewoon 3 maanden lang volle werkdagen van 8 uur lessen en dan gelijk op een 1300cc, 180 pk Hayabusa stappen.

Ze kosten zo rond de 65-70 ja. Ik had hem voor 71 euro gekocht bij euroscooters, toppie shop dat:)

Veert echt geweldig, drempels met 45 nemen geen probleem^^
Eerder voelde je elk hobbeltje, nu vlieg je over de weg:D

Greetz,
Joram

Zo, ff dit topic omhoog kicken.

Gisteren een andere uitlaat erop gezet: technigas Silent Pro. Niet de mooiste maar wilde m'n uitlaat ontgrenzen, maar dat ging niet omdat er geen normale props in zaten:p

Dus deze maar gekocht:)

Rijdt nu 80 op de teller, wat zo'n 70-75 echte km's is:D

img1256t.jpg

img1255.jpg

img1254k.jpg

img1253.jpg

Op de foto's is spatbord achter er ff af, want moest daar een aparte beugel voor maken, zit er nu dus gewoon weer op^^

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
ja, die cross banden zuigen hard op de weg... (niet dat ze aan de weg zuigen :lol: , maar weg + noppen= KUT)

hier kan je schuiner de bocht mee in :cool:

ziet dr wel netjes uit. (alleen die hondasticker op een derbi :| )
je hebt trouwens je schakelpookje wel heel schuin hangen :P.

Groeten,
Ruben

er moet nog veel aan gebeuren idd :p

het frame ga ik mat zwart spuiten.. andere kappen.. 70cc :D

ja, ik heb af en toe een mischekel, ik kreeg toen de tip om het schakelpookje schuiner te zetten zodat je hem makkelijker in de versnelling zet. schijnt te helpen:p

hmm, ligt dat aan jou of aan je bak? ik had het pas ook, maar ik reed eerst altijd op nikies. nou rijd ik weer met mn kisten aan, is toch wel ff wennen. dus dan zit ik dr ook wel eens naast.
laat maar horen of t werkt :mrgreen:

ja kan het zelf ook gewoon proberen, je moet je schakelpookje gewoon 1 tandje schuiner zetten.
die van mij rijd nu nog niet.

Omhoog ermee:)

Nieuwe fotootjes:

img1395v.jpg

img1394.jpg

heb ook nog 2 filmpjes, post ik zodra ze uploaden zijn bij YT;)

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
hier mij eerste brommertje:
deminibikelinksvoren.jpg

topsnelheid: 60km/h

hier mijn 2e brommer, helemaal gerestaureerd, met een 70cc
depuchbijonsthuis.jpg

loopt een 65km/h

hier mijn broer zijn brommer:
dezundappbijaukema.jpg

70cc/15mm bing. topsnelheid: 105km/h (gps)

hier mijn vader zijn brommer:
inzngeheel.jpg

let niet op de stikkers op de tank (net opgehaald)
topsnelheid: 90km/h

en er komt volgende maand een gerestaureerde blauwe zundapp voor mij
ook een 529

Back