Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, Als ze me een bekeuring wllen geven, dan ook een waar ik RECHT op heb...
Moet wel vertellen dat dit vorig jaar was (toen was ik al 32jaar), en reed in een fuik.
Geen bekeuring gehad....
De tofste was (onbedoeld) een motor agent inhalen op een bochtig weggetje......
Ook met me derbi vorrig jaar.
Net toen ik de bocht om kwam zetten met 95km per uur, zag ik dat er een motormuis voor me reed... (was een prachtig landweggetje,veel bochten,)
Tja, en dan maar gewoon doorgaan, hij had me toch al gezien, dus de l*l was ik zowiesoo, dus prachtig ingehaald...
En uiteraard moest ik stoppen....
Op de vraag hoe hard ik reed zeg ik droog,ongeveer 20 km harder dan dat jij net reed. En jij reed al dik te hard (60km weg, maar was erg rustig, en erg mooi weggetje).....
Doe me helm af,Dus ik zeg, hier heb je me rijbewijs, en ik hoor het wel binnen 10 dagen wanneer ik hem terug krijg..... (30 te hard is met brommer al inleveren)
Zegt de agent.... Is dat een brommer dan ??????? (kijkt naar kenteken)
Ik, Yep, helaas wel..... Dus vandaar dat ik je ook mijn rijbewijs geef.
Agent kijkt op papier...
Dus meneer E. XXXXXXXXX Auto, vrachtwagen met aanhanger, en idd geen motor rijbewijs... Zonde kerel, moet je toch echt gaan halen, als je daar de mogelijkheid voor hebt, dit is een pracht weggetje voor de motor,zoals je al hebt vernomen......
Geeft me rijbewijs terug, en gaat er weer vandoor.........![]()
Ben toch wel blij met de neos 4t, Zelfs met dit koude weer, en constant volgas, zit ik nog op een verbruik van 1 op 41,6. (top zit op 70km GPs met wind tegen en 80 gps wind mee)
Normaal tegen de 75. Mooie snelheid, en ben altijd rustig in de stad, dus nooit problemen..
Laats wel controle, reed ik tochwel 75, (b weg) en komt en een politie motor naast me, of ik even wil stoppen...
Dus doe alles uit,en me helm af, en kijkt me aan, en vraagt om me rijbewijs (heb bijna alle rijbewijzen, inclusief groot en bus) Bekijkt de brommer, en vraagt hoe hard ik reed...
Ik zeg zo, als jouw klokje het goed doet, had je geweten dat ik ongeveer tussen de 74 en de 76 km/ per uur deed...
Dus ja invordering is als het goed is NET NIET aan de orde, maar zal wel een duurtje worden zo gok ik ???? Ach ja zeg ik tegen hem, das risico van het vak he?, in de bebouwde kom , ben ik altijd wel rustig,en let wel degelijk op, waneer ik even wat harder kan.... Maar goed het is niet anders... Hopenlijk overkomt me het niet te vaak, anders word het een duur grapje...
Kijkt me aan, complimenteerd me met mijn rijgedrag, en bleek hij al dik 10 kilometer "achter" me te zitten... Geeft me mijn pasje terug, en klapt zijn helm dicht, en rijd ervan door, en toeterd nog even bij het weggaan....
NICE!
Onthoud 1 ding:En ik maar boetes krijgen
Onthoud 1 ding:
Daar kies je zelf voor!
![]()
Nu zijn we al 34, en hebben we een oude lullenscooter![]()
Zou je mijn scooter niet willen beledigen?
Ik rijd ook een neos maar die van mij ziet er echt niet uit als oudemensenvervoersmiddel![]()
Het is simpelweg een wijven ding... Maarja, dat zijn alle scooters.
een wijven ding
mierenneuken
Tja offtoppic praten blijft makkelijker dan niet reageren blijkt....![]()
8.5pk uit een standaart 50cc blokje?=Psygho (Emil);2369247]@Dennis...
De eerste was met mijn derbi senda SM Extreme, "iets" aangepast qua uiterlijk. Was net een 500cc Super motard, qua uiterlijk.... Slechts 8,5pk op achterwiel.. motorisch enkel ontgrensd, niet opgevoerd.
Het is simpelweg een wijven ding... Maarja, dat zijn alle scooters.
hier een paar foto's van mijn brommer.
een Zündapp GTS50 529 (1977)
en volgens mij liepen die brommers toen ook wel hard genoeg.
![]()
![]()
tank moet nog wel gespoten worden en moet nog een kenteken op
![]()
heb er nu zo'n cilinder op zitten. een breitwand(originele).
![]()
groetjes max