Het cheapy topic en beslommeringen deel je ervaring

nou ben benieuwd wie 'm eerder heeft dan...

die van mij zweeft momenteel ergens tussen hong kong en nederland... wachten duurt lang.

Die van mij is zijn reis naar nederland gisternacht begonnen :rolleyes: en mn ontvanger komt bij een andere shop vandaan, en die is zojuist aan zijn reis begonnen

ik heb werkelijkwaar geen idee waar die van mij is, en wie de nederlandse transporteur is, dus we wachten 't wel rustig af...

al is dat wel moeilijk hoor... ik wil VLIEGEN :)

Mooi, dan zie ik het wel. Heb onze pakketbezorgen zodanig afgericht dat ie alleen na 5 uur komt :-)

Scheelt mij weer ritjes naar t postkantoor

Mijn pakketbezorger vliegt zelf ook en komt altijd langs als hij zeker weet dat ik er ben. Kan ie gelijk een praatje maken.

dat is nog handiger en leuker :)

Volgende week de sleutel van ons nieuwe huis, dus kan ik weer een nieuwe bezorger africhten :)

Mijn v120 komt via EMS...komt als t goed is ook via PostNL, volgens mij wel een code opvragen??

Hier komt altijd een vrouwtje die pakketjes voor mij uit china aflevert, ze weet nu ondertussen wel voor wie die pakketjes zijn onderhand :D

Nou de Heli is vandaag ook besteld. De VCTRC heeft gewonnen:D en natuurlijk de fbl unit is besteld. Onderstaand een impressie ik heb de DFC.
Dus ga weer in spanning afwachten wat ik voor die 100 Euro incl verzendkosten ga krijgen

Alleen de electronica ben ik vwb de servos nog niet uit maar dat komt wel

546743166_504.jpg

546743206_581.jpg

546743391_469.jpg

546743444_570.jpg

Laatst bewerkt:
Back