Het grote FPV (First person view) draadje.

Misschien een FPV-community.nl site maken? Kunnen we de irritante mensen er zo uit schoppen:)

Btw, u4eake ( wat is je echte naam?) bedankt. iI ga vanavond toch eens experimenteren met de HXT900 180 graden mod. De hxt900 servo's storen niet op de tx, ook niet op de ontvanger, dus da's mooi mee genomen.
Ik vermoed dat mijn servo sretcher zorgt voor de vreemde verticale streep in het beeld. Ook voor de slechte resolutie van de servo.

I'll keep it updated.

Laatst bewerkt:
Draadjes zullen wel openblijven, gewoon een paar mensen op de ignore-lijst zetten of er niet op reageren (wat soms wel moeilijk is) ;) .

Misschien een FPV-community.nl site maken? Kunnen we de irritante mensen er zo uit schoppen:)

Btw, u4eake ( wat is je echte naam?) bedankt. iI ga vanavond toch eens experimenteren met de HXT900 180 graden mod. De hxt900 servo's storen niet op de tx, ook niet op de ontvanger, dus da's mooi mee genomen.
Ik vermoed dat mijn servo sretcher zorgt voor de vreemde verticale streep in het beeld. Ook voor de slechte resolutie van de servo.

I'll keep it updated.

Vraag het eens aan Sven :D:D

Hij heeft laatst nog een demo filmpje gemaakt van de 180 graden mod voor HXT900.

Hey Remy: Gewoon proberen! :lol: :thumbsup:

Maargoed, ben de kwaadste niet:

;)

Laatst bewerkt door een moderator:
dat was een inkoppertje sven :P
MAAR... voor het geld dat het kost, en de tijd die je er in moet stoppen (lees: nihil) zou ik het ook gewoon proberen.

het is dat er hier (bij sven of mijzelf) nog geen tracker binnen is, anders hadden we het kunnen testen (ook hxt900's)

Natuurlijk heb ik Sven zijn video al gezien.
Alleen was dat niet het antwoord op mijn vraag!

Zorgt die servo stretcher voor storing op mijn tx, en zorgt de stretcher voor een nog slechtere resolutie, dan een gemodde HXT900 servo. is die resolutie van de HXT900 achteruit gegaan op de mod, of hetzelfde gebleven...

om die vraag te beantwoorden, zo sven eigenlijk even een normale, en stretched servo via een y kabeltje op hetzelfde kanaal moeten zetten... (ik heb geen normale hxt900 los tot mijn beschikking, anders deed ik dat even voor je)

De vraag inmiddels zelf beantwoord:).

De HXT900 heb ik met de 2,2K weerstandjes 180 graden laten draaien:).
Typish, dat nu 2 gelijke weerstanden precies goed zijn:). Zijn die chinezen toch vooruit gegaan met die servo's.

De resolutie lijkt hetzelfde gebleven. in ieder geval vele malen beter dan de servo stretcher. Als nu die irritante streep ook verdwenen is ben ik helemaal gelukkig:).

Dank! Uhm, ja toch Sven:)

Nog niet eens zo'n gek idee :p Schijnt dat je een patch juist zo dicht mogelijk bij de grond moet hebben voor het beste bereik dus andersom is dan beter.

Die headplay dingen zijn op een of andere manier niet zo geliefd bij de FPV vliegers. Hebben ze nogsteeds dat akelige lockout probleem waarbij ze een paar seconden op zwart gaan als et signaal kwijt is?

Back