Het grote FPV (First person view) draadje.

Peter,

Die banners waren ideaal, ik kan niet meer op twee handen tellen hoe vaak ik daar omheen, doorheen of langs gevlogen ben, proficiat, super idee!

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Hey mannen, zijn we ginder goed gesoigneerd ofwat? Koffie , koekske ontbijt nog juist niet op bed. Zoveel vliegen als je wilt ---> Ok Sander t'is nooit genoeg, anderen moeten ook nog eens kunnen LOL :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Echt een heel toffe groep en open sfeer, blij dat jullie derbij waren!!Heb nog maar zelden zo genoten op een Rc event.
Zeeeeeeeeeeer veel gezien en geleerd ( thx Sander, Rene, Remy,Leo) Eindelijk heb ik jullie ook eens in de "flesh" gezien.
Nu verbeteringen aanbrengen aan ons equipment and improve our skills.

Bereid je maar voor, heb al afgesproken van tegen volgend jaar 10 poorten te maken, een echte redbull race komt ter aan, mss zelfs met een speedsluis, we zien wel.

Andere ideeën "to spice it up" zijn welkom.

Nu t' is een feit, volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Tot heel binnenkort, moet verder gaan bouwen!!

Ik heb nog een leuk filmpje van je met je wing in het donker.
Als je wilt kun je films en videos van L'Aigle downloaden vanaf mijn ftp server:

paladin.zapto.org poort 5115
login: FPV france 2010
pass: FPV france 2010

:)

Ik heb nog een leuk filmpje van je met je wing in het donker.
Als je wilt kun je films en videos van L'Aigle downloaden vanaf mijn ftp server:

paladin.zapto.org poort 5115
login: FPV france 2010
pass: FPV france 2010

Perfect man, ga dat seffens eens bekijken zeg! Kan ik eens mijzelf bezig zien!
Hebben een paar goede trainingsvluchten kunnen doen,hopen nu maar dat Hartwig zijn Ez kan recupereren!!

Ben ze aan het downloaden. Bedankt.

EDIT: Leo het valt mij wel op dat je relatief veel storring hebt. Bij de filmpjes van de anderen is dit veel minder. Heb je enig idee waardoor dit komt?

mvg Hugo Janse

Laatst bewerkt:
Ben ze aan het downloaden. Bedankt.

EDIT: Leo het valt mij wel op dat je relatief veel storring hebt. Bij de filmpjes van de anderen is dit veel minder. Heb je enig idee waardoor dit komt?

mvg Hugo Janse

Klopt, frequenties zitten erg dicht bij elkaar daar. daarbij komt nog dat sommige mensen daar gewoon hun apparatuur testen terwijl anderen aan het vliegen zijn. In een van de filmpjes zie je dat ik mijn kist bijna kwijt was omdat renee zijn kist aanzetten op mijn kanaal. Daarbij zat er ook nog iemand op het veld te storen, Sander zat daarnaast je kon heel goed zijn rode shirt zien ;)
Aan het einde van de filmpjes ging het stukken beter. Ook de film die ik heb opgenomen van Remy vertoond hier en door storing... helaas, het was zo... volgende keer beter met de nieuwe 5,8gear

De pret was in ieder geval er niet minder om al had ik van die ene vlucht wel de remsporen nog in mijn onderbroek staan.

Ja die vlucht zag er redelijk stress opwekkend uit. Lijkt me niet fijn als je ineens iemand anders ziet in plaats van je eigen vliegtuig :) Het zal inderdaad wel aan al die frequenties liggen. Zo veel video zenders krijg je inderdaad altijd storing.

Hey man , it takes 2 he!! :celebrate:Stonden anders zeker nog zover niet!Maar idd , t'was weer 200% genieten van de nachtval.

had je je avondvlucht nog van mijn FTP afgehaald en gezien. was best leuk...

Trouwens, die cam van jou was echt enorm goed... zelfs in het donker ...
Ga ik ook wel halen ;)
waar had je die strobe lichtjes vandaan, die was ik al eens ergens tegen gekomen maar vergeten waar...

Dat is een MSH-36 Aka KX191.

Elektronicarc.com

De video is super geworden leo:D, jammer dat dat nog in het begin was!

Ik kwam er te laat achter en was nog met mijn laptop bezig. Moet dat programma ook nog even door krijgen en eigenlijk wist ik nog helemaal niet wat ik kon verwachten. Sander zat helaas voor mij op de verkeerde frequentie maar achteraf had ik gewoon even in zijn duo bij moeten pluggen. Maar die heeft zelf ook opnames gemaakt ;)

Wel zonde van die storing erdoor. zat ik misschien met de duo op het verkeerde kanaal??, want soms was de storing echt helemaal weg...

reacties op de filmpjes zijn welkom. mischien ook nog wat tips om het te verbeteren met pinnacle..

heb 2 dagen zitten klooien met dat prog.

Laatst bewerkt:
Twee video's dan maar, niks speciaals, gewoon wat rondvliegen met de +600W FunJet en de EasyStar.

8WK_aF_LhgU[/media] - EasyStar flying at l'Aigle

4vY0OeMIHJ4[/media] - FunJet flying at l'Aigle

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

jaaaaa, gaaf die funjet.... Ging toch wat harder dan de mijne..
Ik heb die vlucht van de grond gefilmd in HD 1080p (staat op de FTP!) en moet je dan die reacties horen van die fransen hahaha. Kun je daar een split screen van maken? Zowel de lucht als de grond opname!?

Dat zou helemaal cool zijn ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Leo,
nog eens bedank voor het filmpje ! ziet ter gaaf uit! nu zie ik eens wat een ander zie, hehe .

Wat betreft de cam is idd de msh-36 aka kx-191 vroeger noemde deze cam de mshQ-36, beats me wat het verschil is
heb het nooit gevonden, heb wel nog een andere lens geplaatst . de 2.8 maar hoog qualiteit, geeft een "netter" beeld. en qua gewicht en grootte valt hij ook nog dik mee ( vgl maar eens met de dx201 die is dan nog zonder cage)

Ga zeker niet beweren dat dit de beste cam is maar het is een stevige allrounder met budgetvriendelijke prijs!

Hoop vandaag of morgen nog enkel shots van L'Aigle met de X3d en wing te plaatsen! we zien wel.

Laatst bewerkt:
Zozo, vanavond het virus toch ook wel een beetje binnen gekregen toen ik remy weer eens zag vliegen :p, ik mag vast niks verklappen (A) maar er staat een midair op video XD . Snel maar eens zon setje kopen en inbouwen in mijn minimag ^^

Effe niet gezien dat je naar die blitz vroeg , kom uit een standaard electronica shop 12 euro per stuk en draait op 12 volt ( 3 cell lipotje) van 450 Mah geeft ruim drie uur.

Standaard zijn er 3 kleuren, crystal ( wat ik bij had) blauw en oranje, ga nu nog een setje oranje bijhalen, zien of ze feller opkleuren! Laat het nog weten.

Laatst bewerkt:
Zo, die midair was even schrikken :mrgreen:

Het beeld is wat onrustig, en helaas zit de Minimag veel in de linkerhoek. Dit komt omdat mijn fpv cam half achter de hd cam zit, waardoor ik hem of links, of rechts van het beeld moest tracken.
De wide angle van de fpv cam is ook nog eens groter.
Don't worry. Hopelijk snel een re-air to air:).

Voor voorlopig, Enjoy:
Chasing the Minimag on Vimeo

Effe niet gezien dat je naar die blitz vroeg , kom uit een standaard electronica shop 12 euro per stuk en draait op 12 volt ( 3 cell lipotje) van 450 Mah geeft ruim drie uur.

Standaard zijn er 3 kleuren, crystal ( wat ik bij had) blauw en oranje, ga nu nog een setje oranje bijhalen, zien of ze feller opkleuren! Laat het nog weten.

Laat het maar weten, kan ook wel een setje gebruiken als ik klaar ben voor nachtvliegen!

Back