Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sander ik had je een pb gestuurd ... Zou je hier even op kunnen reageren
Dankje
Hugo Janse
Hey mannen, zijn we ginder goed gesoigneerd ofwat? Koffie , koekske ontbijt nog juist niet op bed. Zoveel vliegen als je wilt ---> Ok Sander t'is nooit genoeg, anderen moeten ook nog eens kunnen LOL![]()
Echt een heel toffe groep en open sfeer, blij dat jullie derbij waren!!Heb nog maar zelden zo genoten op een Rc event.
Zeeeeeeeeeeer veel gezien en geleerd ( thx Sander, Rene, Remy,Leo) Eindelijk heb ik jullie ook eens in de "flesh" gezien.
Nu verbeteringen aanbrengen aan ons equipment and improve our skills.
Bereid je maar voor, heb al afgesproken van tegen volgend jaar 10 poorten te maken, een echte redbull race komt ter aan, mss zelfs met een speedsluis, we zien wel.
Andere ideeën "to spice it up" zijn welkom.
Nu t' is een feit, volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Tot heel binnenkort, moet verder gaan bouwen!!
Ik heb nog een leuk filmpje van je met je wing in het donker.
Als je wilt kun je films en videos van L'Aigle downloaden vanaf mijn ftp server:
paladin.zapto.org poort 5115
login: FPV france 2010
pass: FPV france 2010
![]()
Ben ze aan het downloaden. Bedankt.
EDIT: Leo het valt mij wel op dat je relatief veel storring hebt. Bij de filmpjes van de anderen is dit veel minder. Heb je enig idee waardoor dit komt?
mvg Hugo Janse
Het Birdman-principle heeft inderdaad weer perfecte vluchten opgeleverd deze avond ... 't was weer kicken ...thanks pé
![]()
Hey man , it takes 2 he!! :celebrate:Stonden anders zeker nog zover niet!Maar idd , t'was weer 200% genieten van de nachtval.
Dat is een MSH-36 Aka KX191.
Elektronicarc.com
De video is super geworden leo, jammer dat dat nog in het begin was!
Twee video's dan maar, niks speciaals, gewoon wat rondvliegen met de +600W FunJet en de EasyStar.
8WK_aF_LhgU[/media] - EasyStar flying at l'Aigle
4vY0OeMIHJ4[/media] - FunJet flying at l'Aigle
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Effe niet gezien dat je naar die blitz vroeg , kom uit een standaard electronica shop 12 euro per stuk en draait op 12 volt ( 3 cell lipotje) van 450 Mah geeft ruim drie uur.
Standaard zijn er 3 kleuren, crystal ( wat ik bij had) blauw en oranje, ga nu nog een setje oranje bijhalen, zien of ze feller opkleuren! Laat het nog weten.