Het grote FPV (First person view) draadje.

zonde dat ze net niet dat beetje meer investeren in kwaliteit. Hadden dan misschien best leuke brillen kunnen zijn. Nog een klein beetje sparen en dan kan ik me setje gaan bestellen. :)

mvg.
Andreas

Voor 120 dollar hadden ze al een fatsoenlijke VGA bril gehad die als knetter zou verkopen.

Ik denk dat er nu een hele boel mensen "ha leuk, goedkoop FPV vliegen!" gaan roepen,
om daarna zwaar teleur gesteld te zijn omdat ze geen ene OSD kunnen lezen.

Voor 120 dollar hadden ze al een fatsoenlijke VGA bril gehad die als knetter zou verkopen.

Ik denk dat er nu een hele boel mensen "ha leuk, goedkoop FPV vliegen!" gaan roepen,
om daarna zwaar teleur gesteld te zijn omdat ze geen ene OSD kunnen lezen.

Dat was ook mijn 1e reactie toen ik het van een mede-forummer had gehoord. Echter iets verder lezen stelt je dan wel teleur inderdaad.

Dat is misschien wel zo, maar voor iemand die het er gewoon bij wil doen?
Een bril van 6 tientjes, en een 1,3Ghz/5,8Ghz setje, bouw het in een bestaand model dat je al hebt (en kent), en je kan FPV'en beneden de € 100,- . Beetje rondtuffen boven je vliegveldje!

Toch leuk!
Wil je meer, ja, dan ga je direct voor de dikke haai bril, OSD en de hele mikmak. Maar dan kan je ook 5 keer zoveel geld meebrengen.

Vriendelijke groeten,
Aldert

Nee, nog niet gezien. Ziet er best leuk uit voor dat geld!

Vriendelijke groeten,
Aldert

hehe duidelijk ;)

Het het idd niet gelezen :P

No go dus...
Ik vind zo'n nadeel van die FPV FatShark BASE Goggles dat daar geen accu in zit gebouwd, voor dat zelfde geld kan ik net zo goed een EVG920 die ook nog eens multifunctioneel, 3d weergave voor films, +accu aansluiten op ipod, pc, wii, enz.

Of zie ik dit soms verkeerd?

Goedkoop? De VGA versie is 2x zo duur als een fatshark. ;)
En de rest heeft een resolutie waar een gameboy om moet lachen.
Vuzix? Viznix! :lol:

hehe duidelijk ;)

Het het idd niet gelezen :P

No go dus...
Ik vind zo'n nadeel van die FPV FatShark BASE Goggles dat daar geen accu in zit gebouwd, voor dat zelfde geld kan ik net zo goed een EVG920 die ook nog eens multifunctioneel, 3d weergave voor films, +accu aansluiten op ipod, pc, wii, enz.

Of zie ik dit soms verkeerd?

Nee, dit zie je volgens mij niet verkeerd. Dat is ook de reden waarom ik geen fatshark heb. Een fatshark heef als 'voordeel' het grote field of view (groot virtueel scherm) maar eigenlijk vond ik toen ik deze bril eens vergeleek met de EVG920 van ramsus42 dat de EVG920 beter is. Ik vond het fatshark beeld eigenlijk een beetje TE groot, zodat je niet het hele beeld in 1 oogopslag kan zien, beetje zoals bij de film op de 1e rij zitten.
Bovendien kan de fatshark idd geen 3D en de EVG920 wel.
Ik heb nu een trimmersion op de kop kunnen tikken van Sander, maar anders was het ook de EVG920 geworden.

Inderdaad, dat waren ook mijn ervaringen. grootste nadeel was de "fit" van de fatshark op mijn hoofd. Het zat gewoon...*niet*.. comfortabel. Maargoed, het is waarschijnlijk wat je gewend bent:). Sommige zweren bij de fatshark, andere bij de EVG920.

Ik..Robert...u4eake;)

Back