Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand wezen vliegen vandaag??? Filmpje staat in de upload
Mijn twinstar heeft ook boven de sneeuw gevlogen terwijl ik bevroor in mijn stoeltje.
Videootje komt er morgen waarschijnlijk wel aan in het filmjes topic.
Ziet er goed uit sven,![]()
@frein: vlieg je puur op patch?
mja, tracker is hier nog toekomst muziek hoor... eerst even met omni rond me, en met patch zou het ook puur moeten kunnen, zonder tracker![]()
Zou een MG90S al een verschil geven? Met die dingen heb ik meer et gevoel dat ze "zuiverder" bewegen. En van BEVRC bedoel je deze? BEV-180°digital servos with metal gears [BEV-180°digital servos]- US$11.90 - BIRD'S EYE VIEWhet schokken van de servo i.c.m. de headtracker heeft voor een groot deel met de gebruikte servo te maken.
Sven, pak eens een standaart servo inplaats van een HXT900, je zult zien dat dit heel veel scheeld.
De 180graden servo's van bevrc gebruik ik veel. Die werken er best goed mee!
De menselijke nek kan slechts 120' draaien dus dat je dat irritant vond, vind ik ook niet gek.Zoals U4eake al aangaf is dat een soort dual rate. Zo had ik hem laatst op 180 graden gezet. bets irritant, want je moet dan je hoofd ook echt 90 graden naar links, en 90 graden naar rechts draaien. Ik heb hem altijd op 90 graden staan. je hoofd 45 graden de ene kant op, is dan genoeg om de servo 90 graden uit te laten slaan.
Dat is nou precies wat ik gisteren bij mij heb ingebouwd.Sven, mijn headtracker is ook de X-1000 van hobbyking, met ppm-mixer in de mx-12 gestopt zodat ik nu 8 kanelen heb ( zie mx-12-met-8-kanalen-via-ppm-mixer-en-headtracker )
Als je met virtualdub er even deshaker overheen gooit dan heb je helemaal hollywood railcamera filmpjes.Inderdaad, hij beweegt een beetje schokkerig, maar in de vlucht had ik daar geen last van. Ook bij 't editeren van 't filmpje is het me niet echt opgevallen. Het valt veel meer op als je naar de servo kijkt dan op je videobeeld.
Ik denk dat je NIET voorbij optie 6 moet gaan, dan prutteld ie denk ik de default settings erop. Gewoon instellen tot en met optie 6 en dan gewoon uitzetten is denk ik hoe je dat opslaat.Die 45 90° 180° 360° is idd hoever je met je hoofd moet bewegen voor dezelfde uitslag op je servo. Het limiteert dus niet de uitslag van je servo, maar de uitslag van je hoofd, soort van dual rate.
Wat mij niet geheel duidelijk is, is hoe ik de settings van die gyro moet opslaan. Ik heb em zeker 10 keer ingesteld en dan bleven de settings plots plakken, maar wat ik juist gedaan heb daarvoor weet ik niet...