Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hebbik, leuk ding, maar snoept teveel beeldlijnen weg links en rechts, boven en onder, waardoor mijn OSD info maar gedeeltelijk in beeld is.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Dit komt door de draadloze transmissie. Hiervan is de maximale resolutie de pal resolutie 625 beeld lijnen en een verhouding van 4:3. Meer niet. Dit is aanzienlijk lager dan HD en HD is in de verhouding 16:9 hierdoor krijg je 2 grote zwarte balken onder en boven aan je beeld als je een hd camera als fpv camera gebruikt. De gopro HD geeft inderdaad mooie beelden op de computer, maar als je die aansluit als fpv camera en het wordt wat donkerder zie je helemaal niks meer. Dat is het nadeel van "goedkope" HD camera's. Ze kunnen heel slecht tegen weinig licht. Hopelijk is het zo wat duidelijker waarom we camera's gebruiken met een veel lagere resolutie.
mvg Hugo Janse
Lees hier maar over de 600tvl camera new Pixim camera - RC Groups
Een hogere resolutie dan 640x480 heeft ook niet echt zin. Bijna alle fpv brillen hebben deze resolutie er zijn maar enkelen die 800x600 doen. Maar zoals robert al zegt. Hogere resolutie is echt niet nodig hoor. Alles ziet er al zeer strak uit in een bril.
Ahh dus 480 beeld lijnen is ook al voldoende. is dan een 480 beter als de 5.. beeld lijnen of maakt het allemaal niet zoveel uit.
Wat is DE BESTE camera voor FPV waarbij ik dan meer kijk naar kwaliteit dan naar de prijs. Uiteraard moet de prijs niet te gek worden.
die bij mij erop zit is die security cam dacht ik dat remy vertelde, frank heeft de HK cam (dat stond hij zelf te vertellen)