Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, je moet alles eens proberen hè.
Vandaag heeft'ie weer gevlogen trouwens, alles heeft het overleeft.
Gelijk wat rijst ingezaaid?![]()
Van alles wat ik gezien heb...doe mij maar immersion. Betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en duurzaam.
MVG. Robert.
Ik ben benieuwd of je ooit de keuze hebt op de EZOSD om GPS coordinaten zichtbaar te maken. Of dat ze een afstand/home pijl toevoegen aan de G-OSD.Vriendelijke groeten,
Aldert
Dus op hoeveel manieren wil je je GPS coordinaten hebben?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Ik heb je destijds voor de aanschaf van de Remzibi meer dan één pb gestuurd met deze vraag... met 0 reactie.
Is idd logisch en begrijpelijk.Mijn inbox zit om de week vol, ik kom daar dus ook normaliter niet aan toe, want ik krijg er ook wekelijks honderden emails bij.
Begrijp ik ook. En onderstaande alleen ter info, ik wil er niet een issue van maken ofzo... Na 0 reactie hierop heb ik de pb's opgesteld. En niet alleen pb's naar jou, er zit ook een verkoper van de Immersion spullen (jou bekend) op het forum en hier in eerste instantie pb's naar toe gestuurd, en 0 reactie.Dergelijke vragen kan je beter op het forum plaatsen, zoals nu blijkt heb je dan vrijwel direct een antwoord. Is voor mij ook makkelijker omdat veel vragen via PB/email zo algemeen zijn dat ik beter op het forum selectief vragen kan beantwoorden.
het-grote-fpv-first-person-view-draadje-165Nu ik toch in de vragen zit, bestaat er een OSD waarbij tijdens de vlucht de GPS coordinaten zichtbaar blijven?
Nog steeds een vraagje over de OSD? Kan b.v. de Immersion OSD ook tijdens de vlucht de GPS gegevens zichtbaar in beeld houden? Of is er een andere die dit kan?
Sander, (of iemand anders die t weet)
Waar moet ik die 4.7pf condensator precies plaatsen? Op de ontvanger en dan?
Snap er nu ff weinig meer van eerlijk gezegd :S
Zou je het misschien iets uitgebreider willen vertellen dan?Dat komt omdat je twee dingen door elkaar haalt
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality