nou oke...
dan zou ik voor de sk450 of de f450.. aangezien je net begint las ik,,, deze zijn veel makkelijker te repareren en kunnen iets meer verdragen dan de aluminium...
en voor de motoren zou ik voor de ntm 1000kv nemen deze moet je wel een aparte propadapter voor kopen maar die schroef je op de bell vast inplaats van dat je de propadapter op de as plaatst en die kan gaan slippen..
zou ook voor een andere lipo gaan... 20min vliegtijd is een beetje on realistisch.. ik zou de 2200 mah 3s gaan heb je rond de 9 min vliegtijd en kan je 2 lipos kopen inplaast van 1...
ik zou ook als je serieus gaat fpv vliegen een groter scherm nemen of een videobrill.
waarom pak je ook niet de fatshark 250mw ik haal daar makkelijk 1.5km mee misschien meer nog nooit getest.. en de immersionRC ontvanger..en ik zou ook andere props nemen ik zou voor de HQ9x5 props gaan.. de fc gaat wel werken maar je zegt dat het je hobby word naar je school project dan zou ik toch voor de naze32 gaan,,
en voor de esc zou ik voor de afro 30 amp gaan.
houd je er ook rekening mee dat er geen EU stekker op de soldeerbout zit

en als je toch verder gaat in de hobby zou ik voor de 9x met frsky module gaan of de frsky tarranis,,
ik hoop dat je hier wat mee kan. dit is van uit gaant van mijn ervaring. heb het meeste spul van je lijst gehad en dat heb ik nu al niet meer.
mvp patrick