Hoi, terug van weg geweest. Ik heb hier een paar jaar geleden wat meer gepost doordat ik zelf een F550 in elkaar had gezet. Inmiddels wil ik wat meer spelen met een racedrone en FPV, dus ben ik mijn eigen weer aan het oriënteren. Ik heb mijn zinnen gezet op de ImmersionRC Vortex 285.
Aangezien ik niet zonder hulp uit de voeten kan hierbij de vraag of iemand hier kan bevestigen of dit zo allemaal klopt: (alles van hobbyking)
Vortex 285 Drone
1400mAh 4S 40-80C lipo (ik bestel de XT30 stekkertjes mee om het passend te maken)
Men adviseert de orangeRx R615X DSM2 als ontvanger op de drone.
Nu komt het lastige om wellicht aan mij uit te leggen.
Ik heb nu een Graupner MX12 Hott met Hott ontvanger op mijn F550. Is het niet mogelijk om ook met die zender en een tweede Graupner ontvanger te vliegen met dit toestel?
Of is het eenvoudiger om een OrangeRx T-SIX 2.4Ghz DSM2 zender te kopen en hiermee te gaan vliegen?
Dan over het FPV gebeuren. Er zijn zoveel varianten te vinden van de Fatshark Goggles dat ik niet meer weet welke ik het beste kan pakken.
Aangezien de Vortex over een 5.8Ghz zender beschikt en op kanaal 1 met iedere fatshark zou moeten kunnen communiceren zou ik enkel de goggles nodig hebben?
Is dit dan hetgeen ik zoek?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/..._FPV_Headset_System_w_Camera_and_5_8G_TX.html
Ondanks dat er een camera bij zit kan ik er geen vinden die voordeliger is die passend zou zijn.
Het is een heel gedoe om hier weer in te lezen maar we gaan er ons best voor doen. Ik hoop dan ook dat op voorgaande een advies komt van de kenners hier.
Anton