Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi plan, maar investeer ook in een RTF mini om het vliegen in de vingers te krijgen. Zou zonde zijn als je een veelvoud aan euros de prak in vliegt door gebrek aan ervaring.Hallo,
Ik heb 0,0 ervaring met het vliegen van een quadcopter/heli/vliegtuig.
zit daar nou zo'n speciale Lytro camera op?
https://www.lytro.com/camera
Mooi plan, maar investeer ook in een RTF mini om het vliegen in de vingers te krijgen. Zou zonde zijn als je een veelvoud aan euros de prak in vliegt door gebrek aan ervaring.
zou de sim.. iig phoenix niet vertrouwen qua quadcopters..met de sim kan je het ook leren he
Klopt maar dat is juist het punt. Als ik alleen maar met een quadcopter zou willen vliegen dan koop ik wel een kant en klaar ding. Maar ik wil juist eentje bouwen en daarmee leren vliegen, echt vanaf nul beginnen dan opbouwen en leren vliegen.Mooi plan, maar investeer ook in een RTF mini om het vliegen in de vingers te krijgen. Zou zonde zijn als je een veelvoud aan euros de prak in vliegt door gebrek aan ervaring.
Ziet er al goed uit juweeltje!
Ik denk dat ik toch gewoon een frame zelfbouw met als voorbeeld het alu-zelfmaak frame van ptrtjee.